Tidligste RFSU test ofte strimmel slår ut?

Hvilken DPO fikk du strek på?

• 8 DPO

Votes: 2 10,0%
  • 9 DPO

Votes: 2 10,0%
  • 10 DPO

Votes: 6 30,0%
  • 11 DPO

Votes: 4 20,0%
  • 12 DPO

Votes: 8 40,0%
  • 13 DPO

Votes: 4 20,0%
  • 14 DPO

Votes: 0 0,0%
  • 15 DPO

• 16 DPO

• Antall som har svart
    20

Smågoth

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Fastelavnsbollene 2026
Er minst 10DPO i morgen, kanskje så mye som 12. IKM er ikke før den 9., men skal på fest så vurderer kanskje å ta test.
Har hørt at disse testene slår ut veldig sent, så lurer på når det tidligste folk har fått strek på dem, for å se om det er noen vits for meg :happy:
Er bare til å utdype i kommentarene hvis dere trenger det :)

Er minst 10DPO i morgen, kanskje så mye som 12. IKM er ikke før den 9., men skal på fest så vurderer kanskje å ta test.
Har hørt at disse testene slår ut veldig sent, så lurer på når det tidligste folk har fått strek på dem, for å se om det er noen vits for meg :happy:
Er bare til å utdype i kommentarene hvis dere trenger det :)
Jeg fikk svak svak svak svaaak strek med dem 10/11 dpo. Jeg så streken, men den var ikke veeeeeldig synlig. Fikk posotiv digital samtidig.

Jeg fikk svak svak svak svaaak strek med dem 10/11 dpo. Jeg så streken, men den var ikke veeeeeldig synlig. Fikk posotiv digital samtidig.
Ok så da er det kanskje sjangs for meg i morgen da! Vil bruke opp det jeg har før jeg evt. kjøper flere tester, men vil ikke sløse dem heller :p

Ok så da er det kanskje sjangs for meg i morgen da! Vil bruke opp det jeg har før jeg evt. kjøper flere tester, men vil ikke sløse dem heller :p
Sjangs er det :happy: folk produserer også hcg veldig ulikt. Så er jo umulig å si hvordan det er for deg. Også har det jo også noe å si når egget festet seg, som også er ulikt. Kjør på med en test du :happy:

Sjangs er det :happy: folk produserer også hcg veldig ulikt. Så er jo umulig å si hvordan det er for deg. Også har det jo også noe å si når egget festet seg, som også er ulikt. Kjør på med en test du :happy:
Ja sant. Men sånn hvis ingen får positiv på disse før IKM liksom :hilarious: Vi får se i morgen! Får tisse i en kopp om morgenen også bestemme meg da :p

Ingen strek på meg 10DPO, selv med den høyeste tempen ever :hilarious:
20220604_111010.jpg

Nei hvis det ikke gikk 15 DPO er nok løpet kjørt :smiley-ashamed004
20220609_131708.jpg

Nå er jeg tom for disse, har 2 Valmed staver igjen, håper de kan slå ut tidligere, så prøver jeg de i neste PP ;)

Mulig det bare er meg, men jeg ser strek på denne :confused013
Vi så ingenting, men vi studerte ikke noe særlig og har utrolig dårlig streksyn :hilarious: Hvis TR fortsatt ikke kommer i løpet av helga, får jeg ta en annen test :p

Jeg ser også strek på denne! Om du ikke har tempdropp eller får Tr i morgen ville jeg definitivt spandert på meg en clearblue gr.test!
Du også! Nå gikk jeg og så på den igjen, men jeg ser ingenting altså :bag:

Ville kjøpt nye tester om jeg var deg :D Men antar du vil få en ide utfra tempen i morgen tidlig!
Kommer nok ikke til å kjøpe RFSU igjen, det blir Make Sure! Ja håper jeg blir litt klokere da, forventer den store droppen o_O

Back
Topp