Tidligere svangerskap

En tråd i 'Mai 2020' startet av Venter nr 4, 18 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venter nr 4 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Samme som jeg går på det :) 0.4 0,6 el 0,8 på sprøytene?

2. mo9que Flørter med forumet

Mener det var 0,4 på sprøytene om jeg ikke husker feil. Enn du?

3. Venter nr 4 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Oki :) sjonglerer mellom alle 3 :) justeres etter blodprøver :) men bruker mest 0.6 :)

4. mo9que Flørter med forumet

Hvor ofte tar du blodprøve? Jeg har ikke tatt blodprøve enda..

5. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Nr 1 kom 1 uke før termin, men kunne kommet i uke 36 pga blødninger (morkaken løsnet litt) men holdt seg inne

Nr 2 ble tatt med planlagt hastekeisersnitt i uke 37+1. Har vist fra oul at det var 50% sjanse vaginalt eller keisersnitt pga foranliggende morkake med en biplacenta med blodårer mellom som lå foran åpningen. Etter 2 store blødninger med både helikopter og ambulanse til sykehus ble det planlagt keisersnitt, og siden det ble tatt ingen en viss klokketid så står det som hastekeisersnitt i papirene. Men hadde tid til å dusje før ks og være våken :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Venter nr 4 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Der varierer ut i fra prøve svarene :) for de tar faktor 10a galle og lever prøver:) men alt grå 1 gang i uka til 1 gang i mnd :) tar første prøvene neste uke :) da tar de også langtidsblodsukkeret mitt :) siden jeg har tidligere skilt ut sukker i urinen:)

7. mo9que Flørter med forumet

Ok, ska på første kontroll i neste uke, får høre med legen om jeg også skal ta blodprøver utenom de vanlige da.

8. Snykvit Elsker forumet

Da mamma skulle ha min storesøster fødte hun 18 dager før termin. Da hun skulle ha meg, fødte hun meg 18 dager før termin. Da søstra mi skulle ha dattra si, fødte hun 18 dager før termin. Men da jeg skulle ha jenta mi fødte jeg 2 dager over termin. Nå ønsker jeg ikke å fokusere så mye på den termindatoen. Har lyst å fokusere på å få en baby og ta vare på meg selv.

9. Stinky Glad i forumet Vi som prøver :)

Jenta mi kom av deg selv i uke 38+5 :)

10. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Min mor fødte førstemann 14 dager før, og forventet at det ville skje igjen. Det var visst en fryktelig lang måned fra 14 dager før termin til fødselen av nr 2 ble satt igang 16 dager etter termin....

Del denne siden