Tidligere svangerskap

Datteren min kom dagen før termin:Heartpink
Prøvde på nr 2 med min eksmann i 2 år, hadde 6 sa på de 2 årene. Ble utredet og fant ut at jeg hadde både hyperprolaktinom og antifosfolipidsyndrom.
Er nå gravid med nr 2 med ny mann og går på klexane og abyl-e. Krysser fingrene for at Spira holder til termin:Heartpink


Samme som jeg går på det :) 0.4 0,6 el 0,8 på sprøytene?
 
Mener det var 0,4 på sprøytene om jeg ikke husker feil. Enn du?

Oki :) sjonglerer mellom alle 3 :) justeres etter blodprøver :) men bruker mest 0.6 :)
 
Nr 1 kom 1 uke før termin, men kunne kommet i uke 36 pga blødninger (morkaken løsnet litt) men holdt seg inne

Nr 2 ble tatt med planlagt hastekeisersnitt i uke 37+1. Har vist fra oul at det var 50% sjanse vaginalt eller keisersnitt pga foranliggende morkake med en biplacenta med blodårer mellom som lå foran åpningen. Etter 2 store blødninger med både helikopter og ambulanse til sykehus ble det planlagt keisersnitt, og siden det ble tatt ingen en viss klokketid så står det som hastekeisersnitt i papirene. Men hadde tid til å dusje før ks og være våken :happy:
 
Hvor ofte tar du blodprøve? Jeg har ikke tatt blodprøve enda..

Der varierer ut i fra prøve svarene :) for de tar faktor 10a galle og lever prøver:) men alt grå 1 gang i uka til 1 gang i mnd :) tar første prøvene neste uke :) da tar de også langtidsblodsukkeret mitt :) siden jeg har tidligere skilt ut sukker i urinen:)
 
Der varierer ut i fra prøve svarene :) for de tar faktor 10a galle og lever prøver:) men alt grå 1 gang i uka til 1 gang i mnd :) tar første prøvene neste uke :) da tar de også langtidsblodsukkeret mitt :) siden jeg har tidligere skilt ut sukker i urinen:)
Ok, ska på første kontroll i neste uke, får høre med legen om jeg også skal ta blodprøver utenom de vanlige da.
 
Da mamma skulle ha min storesøster fødte hun 18 dager før termin. Da hun skulle ha meg, fødte hun meg 18 dager før termin. Da søstra mi skulle ha dattra si, fødte hun 18 dager før termin. Men da jeg skulle ha jenta mi fødte jeg 2 dager over termin. Nå ønsker jeg ikke å fokusere så mye på den termindatoen. Har lyst å fokusere på å få en baby og ta vare på meg selv.
 
Jenta mi kom av deg selv i uke 38+5 :)
 
Da mamma skulle ha min storesøster fødte hun 18 dager før termin. Da hun skulle ha meg, fødte hun meg 18 dager før termin. Da søstra mi skulle ha dattra si, fødte hun 18 dager før termin. Men da jeg skulle ha jenta mi fødte jeg 2 dager over termin. Nå ønsker jeg ikke å fokusere så mye på den termindatoen. Har lyst å fokusere på å få en baby og ta vare på meg selv.
Min mor fødte førstemann 14 dager før, og forventet at det ville skje igjen. Det var visst en fryktelig lang måned fra 14 dager før termin til fødselen av nr 2 ble satt igang 16 dager etter termin....
 
Back
Topp