Tidligere fødsler...

Med førstemann ble jeg satt i gang 5 dager over termin, det var igjen så lite fostervann og jeg ble satt i gang ved at de tok det lille vannet som var igjen. Den fødselen var veldig fin og tok litt over 5 timer. :)
Med andremann gikk vannet 3 dager før termin, ble da innlagt med en gang pga forholdsvis rask førstefødsel. Jeg hadde ikke noe særlig åpning, og gikk i ca ett døgn før riene startet. Da var han ute etter 1 og en halv time. Alt for raskt for min del, håper denne bruker litt lenger tid, slik at jeg føler jeg har litt mer kontroll. ;)

Med storebror tok fødselen 16 timer, og ca 2 timer fra de tok vannet og til han var ute. Med frøkna hadde jeg masrier i 14 dager, men fra riene tok seg opp tok det ca 3,5 timer, 1,5 timer fra de tok vannet og til ho var ute.

Jeg ble satt i gang 16!!!! Dager over tiden med nr 1 og 22 timer etter reine ble regelmessig kom han til verden. Med nr 2 ble vannet tatt dagen etter termin og nesten 2 døgn uten søvn kom hun endelig. Håper det starter av seg selv denne gangen.

Back
Topp