tidlige symptomer

Hadde positiv test på lørdag, hadde kvalme, vondt i korsryggen ved gåing, rare drømmer, og jeg fikk plutselig lyst til å rydde for kan ikke ha det så rotete med en baby i hus... endte i kjemisk da så...
Så trist! Håper den sitter neste gang[emoji173]

Første gang jeg ble gravid så begynte jeg veldig tidlig med symptomer. Testet positivt 12 dpo, veldig svakt. Dette var en tirsdag og hadde siden fredagen kjent på litt av hvert. Tenkte jeg kunne ha eggløsning den helgen siden ømme pupper ikke ga seg. Hjem fra hytta den søndagen satt jeg med pute rundt puppene i bilen fordi det rista så vondt. Var til og med vondt å ha t skjorte inntil puppene og husker det føltes som et åpent sår da jeg tok av bhen.
Søndag og mandags natten så sov jeg naken med tynt pledd og ullsokker jeg var glovarm på overkroppen mens føttene var som istapper. I tillegg så våknet jeg rundt 01 begge nettene med at jeg var sulten. Jeg som aldri har matlyst så var det rart.
Natt til tirsdag så testet jeg positivt. Baby er 3 mnd nå og vi håper på to tette så er spent på om jeg har truffet eggløsning denne mnd. Kjenner meg ikke annerledes, men kan jo føles ulikt andre gang

La merke til at jeg la meg for å sove med oppblåst i mage og våknet med oppblåst mage. Bruke ikke å våkne med oppblåst mage så det var mitt første tegn på denne graviditeten, og det varte i flere dager :-) Ellers så har mine rosinpupper blitt til plommepupper så de vokser sakte men sikkert [emoji7]

Jeg er bare 5 dpo, men har hatt en del murringen i livmoren. Ikke noe jeg vanligvis har, så krysser fingrene for at det er en liten spire.

Murringer og ømme bryst fra EL av.. fikk også ligamentstrekk rundt 11-13 DPO. Støl i magen,ørlite halsbrann. Mareritt

Hjertebank, kvalme, tretthet og sterk luktesans.
Gjenstår å se om det er tilfeldig eller graviditet....

Hadde stikninger/murringer, metallsmak i munnen, nattesvette og veldig ømt høyre bryst. Ikke så mye det venstre. Er gravid nå.

Dytter denne:rolleyes:

Noen av dere nygravide som kan liste opp for oss som kommer etter?

Last edited:
Dytter denne:rolleyes:

Noen av dere nygravide som kan liste opp for oss som kommer etter?
Testet positiv i dag(10 dpo), både rfsu stav og cb digital:happy:
Følte ingenting før 9 dpo, ingen symptomer (som jeg la merke hvertfall)
9 dpo : Følte meg oppblåst/uvell/generelt ukomfortabel
10 dpo : Oppbåst og murringer/stikk, spesielt på kvelden.
Ganske likt forrige svangerskap, hadde få til ingen symptomer før nærmere uke 5

Back
Topp