Tidlige symptomer

Jeg!! Så og si det samme iallefall. Våknet av utrolige smerter på natta og kom meg såvidt opp av sengen. Gikk på do da det kunne føles ut som luftsmerter, men kom ikke ut noe som helst.. Det varte vel i ca 15-20 min før det ga seg. Vurderte å ringe legevakt, fordi det var så ille.. Samboer fant også frem varmeflaske til meg faktisk :) når du kommer med den historien får du garantert henvisning til ultralyd ganske med en gang.. Masse lykke til :)
Jeg har fått time til ultralyd førstkommende fredag <3 Sånn som vi gleder oss :)

jeg hadde det ved forrige svangerskap i uke 5. Trodde jeg holdt på å abortere..Klarte ikke å stå oppreist eller noe. Det viste seg å bare være luftsmerter, faktisk... helt utrolig at luftsmerter kan være så vondt... det var som å ha en kniv i magen..
Ja, merkelig at luft kan være så vondt :( Men heldigvis ufarlig :)

Jeg har fått time til ultralyd førstkommende fredag <3 Sånn som vi gleder oss :)

Så bra :) Godt å få sjekket! Dette var foresten sist gang jeg var gravid, ikke nå.

Er det noen som har et godt tips mot kvalme? Er 6+4 og er sykt kvalm hele døgnet om jeg ikke spiser HELE tiden! Jeg kommer til å legge på meg noe vanvittig om jeg ikke finner på noe lurt snart :( jeg mistet sist så jeg er jo egentlig glad for hver kvalme dag! :)

Jeg er konstant kvalm og har en heeeelt sprø luktesans!
I tilegg til vonde svæære pupper :-p

Back
Topp