Tidlig vannavgang?

Tusen takk for at du spør. :Heartred Ja, samboeren fikk negativ resultat og jeg kunne ha time i går. Alt er i orden med gutten i magen untatt størrelsen. Han er 5% mindre. Han var 7% mindre i uke 30. Så jeg fikk en ny time om to uker og hvis han ikke vokser nok, blir jeg satt i gang. :confused:

Jeg er i samme situasjon med at lillegutt ikke er så stor. Er i uke 32+4, og skal tilbake på ny kontroll om to uker. Kan jeg spørre om du vet noe om når du eventuelt blir satt igang om han ikke vokser nok? Fikk beskjed om at om lillegutt ikke har vokst nok på disse to ukene, så blir det satt igang tiltak.. :confused:
 
Jeg er i samme situasjon med at lillegutt ikke er så stor. Er i uke 32+4, og skal tilbake på ny kontroll om to uker. Kan jeg spørre om du vet noe om når du eventuelt blir satt igang om han ikke vokser nok? Fikk beskjed om at om lillegutt ikke har vokst nok på disse to ukene, så blir det satt igang tiltak.. :confused:
Hei, så kjipt at det er flere av oss som er samme situasjon. :sorry:
Jeg skal på kontroll når jeg er 38+1 så da får jeg se og vite om og når jeg jeg blir satt i gang. Som jeg har forstått det blir den siste kontrollen før eventuell ingansettelse. Har spurt legen om jeg skal ha fødebagen med meg på kontrollen, men han svarte negativt og sa at de foretrekker hvis fødselen starter spontant. Så er litt forvirret.
Jeg er litt lengre på vei enn deg, så kan tenke meg at du er veldig bekymret. Håper at det kommer til å gå bra med deg og lille gutten din. :Heartred
 
Til dere som har fått estimert små babyer; det trenger ikke bety at det er noe 'galt' med baby.
Jeg ble igangsatt på overtidskontroll med storesøster, pga negativt vekstavvik på 25-30%
Jeg ble livredd når jeg fikk denne beskjeden, og utav meg av bekymring frem til hun ble født.
Hun var en frisk og sterk baby på 2.9kg, med apgar score på 10/10/10.
Så selv om baby er under gjennomsnittet så er det ikke nødvendigvis noe galt med dem, de er bare små. Håper dette kan betrygge dere noe :)
 
Back
Topp