Tidlig ultralyd

Ja, har et håp der. Hehe! Men fort mulig jeg ryker på en til etter svar fra NIPT. For da kan jeg slippe nyheten til ungene og føler jeg er over den trygge grensen med å se at alt er bra etter uke 10:angelic:
Ser ultralyd damen her har 10% avslag for hver time man kommer på, så sparer litt da:hilarious::hilarious:
Da sparer du jo mye etter hvert :laughing002 Jeg får nipt offentlig på grunn av tidligere graviditet med alvorlig kromosonavvik, men det blir jo ikke før i uke 12 når jeg er på den offentlige. Er lange uker å vente på den prøven

Da sparer du jo mye etter hvert :laughing002 Jeg får nipt offentlig på grunn av tidligere graviditet med alvorlig kromosonavvik, men det blir jo ikke før i uke 12 når jeg er på den offentlige. Er lange uker å vente på den prøven
Åh, ja det skjønner jeg godt at det er :sorry::Heartred Ventetiden er ekstra lang når man har en eller fler dårlige erfaringer med sånt.
Føler tiden har gått veldig fort og ekstremt sakte samtidig.

Åh, ja det skjønner jeg godt at det er :sorry::Heartred Ventetiden er ekstra lang når man har en eller fler dårlige erfaringer med sånt.
Føler tiden har gått veldig fort og ekstremt sakte samtidig.
Ja… vet at det var helt tilfeldig at babyen fikk den sykdommen, men redselen er der jo selvfølgelig selv om. Men skal bli godt å få svar om 6 uker :happy: Syntes tiden gikk veldig fort helt til jeg ble satt tilbake fire dager :laughing002

Ja… vet at det var helt tilfeldig at babyen fikk den sykdommen, men redselen er der jo selvfølgelig selv om. Men skal bli godt å få svar om 6 uker :happy: Syntes tiden gikk veldig fort helt til jeg ble satt tilbake fire dager :laughing002
Ah, så bra at dere vet at det var tilfeldig i det minste.. hvor langt var du på vei når dere fant ut av det? Det forstår jeg! Gaaash seige dager å måtte «gå på nytt»..

Ah, så bra at dere vet at det var tilfeldig i det minste.. hvor langt var du på vei når dere fant ut av det? Det forstår jeg! Gaaash seige dager å måtte «gå på nytt»..
Var på ul i uke 19, så hvis det skulle skje igjen får jeg heldigvis vite det mye tidligere!
Ja, kjempe kjipt å måtte repetere nesten hele uke 7 :laughing002

Var på ul i uke 19, så hvis det skulle skje igjen får jeg heldigvis vite det mye tidligere!
Ja, kjempe kjipt å måtte repetere nesten hele uke 7 :laughing002
Åh gud. Stakkars dere :Heartred
Men denne gangen skal det gå bra:love7

Å fy. Føler uke 7 var den lengste og. Hehe.

Hvor myeca koster det for tidlig ultralyd ?
I Oslo er det flere private som tilbyr tidlig ultralyd til 1400-1500 kr. Jordmødrene anbefaler å vente minst til 8+0, for da er det «mer å se».

Den ordinære tidlige ultralyden som du får via det offentlige (må bare ha henvisning) er gratis. Det er i uke 11+0 til 13+6. :)

Skjønner ikke hvorfor det er så mye dyrere i Bergen :arghh: Man pleier jo bare å få en time på en halvtime.
Ja, var 30 min jeg fikk første gangen, andre gang valgte jeg "kjapp" på 15 min til 800. Da ville vi jo "kun" sjekke at det fremdeles var liv :Heartpink

En liten venn har vokst, nesten 3cm lang og jeg ble flyttet frem til 9+6 :Heartpink Små armer som veivet og føtter som sparket. Sterkt og fint hjerte. Alt er fint per nå, og ny ultralyd venter 23.februar.

Vedlegg

• IMG_0678.jpeg
    IMG_0678.jpeg
    422,2 KB · Visninger: 17
Back
Topp