Tidlig ultralyd

Vært på ny ultralyd i dag og ble satt 3 dager frem, til 9+0 :love7 Hjertefrekvens på 167 :Heartpink Er sååå glad og letta! Det begynte å se ut som en minibaby :Heartpink
Så gøy! :Heartred Når var du sist på ultralyd?

Hei, vi skal ha TUL på slutten av februar. Da er vi i uke 13. er det da mulig å se kjønn? ☺️ alle man er så spent både i familien og venner så vi klarer nesten ikke vente

Hei, vi skal ha TUL på slutten av februar. Da er vi i uke 13. er det da mulig å se kjønn? ☺️ alle man er så spent både i familien og venner så vi klarer nesten ikke vente
Vi fikk se det på jenten vår :angelic: :angelic: Men er jo rimelig tidlig da:happy:

Det er veldig tidlig, så tviler. FAM klinikken gjør ikke ultralyd for å se etter kjønn før uke 14+0:

«Selv om det av og til er mulig å se tidligere, vil de aller fleste behandlere med ultralydkompetanse vente til uke 14+0 med å opplyse om kjønn. Årsaken er at treffsikkheten før dette tidspunktet kan variere, avhengig av en rekke faktorer.»

Tror kona var 13+ noen dager sist vi fikk vite. Hun som tok UL jobbet både privat og på SUS og flere av ansatte mente hun var veldig flink med å se kjønn veldig tidlig. De har heller ikke opplevd at hun tok feil hadde vært selvfølgelig veldig kjekt ☺️

bestilt enda en privat ul neste fredag, er 9+0 da!
Jeg gjorde samme som deg! Bare torsdag, 9+0 da:angelic:
Tenker hver gang at nå kan jeg roe meg. Hehe. Men så går det en uke også føler jeg at jeg må ha bekreftelse igjen:hilarious:

Jeg tenkte også det etter første ul at jeg skulle klare å vente til den offentlige :hilarious: Men nå blir det bare tre uker mellom, så det skal jeg klare!
Ja, har et håp der. Hehe! Men fort mulig jeg ryker på en til etter svar fra NIPT. For da kan jeg slippe nyheten til ungene og føler jeg er over den trygge grensen med å se at alt er bra etter uke 10:angelic:
Ser ultralyd damen her har 10% avslag for hver time man kommer på, så sparer litt da:hilarious::hilarious:

Var et bankende hjerte i dag også! Og hun kunne ikke se tegn til noe blødning. Ny kontroll om 3 uker. Mulig jeg blir satt et par dager frem, men var litt fortidlig å si enda. 9+6 i dag!
Har du bilde?:angelic: Så gøy å se hvordan foster/embryo ser ut i de forskjellige ukene:happy:

Back
Topp