Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Du må oppdatere oss Hvor langt er du på vei om 2 dager?Bare 2 dager igjen til TUL![]()
Det skal jeg! Et sted mellom 6+5 og 7+1, avhengig av hvilken metode jeg bruker for å regneSpennende! Du må oppdatere oss Hvor langt er du på vei om 2 dager?

Samboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. 
Ååå, så flott! Tenk, den har et helt eget bankende hjerte nå!Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerteSamboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 477176

Åååååå gratulerer!!Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerteSamboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 477176

Sååå kjekt å få bekreftet et bankende hjerteVåkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerteSamboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 4771769
gratulerer
Jeg har også masse jobb greier akkurat når jeg skal til ultralyd, men gjør det allikevelHar veldig lyst til å bestille privat ultralyd, men det er så mye viktig som skjer på jobb denne og neste uke, som jeg ikke vil greie å gjennomføre hvis ultralyden ikke går bra![]()
Skal ha ultralyd/dra til fastlegen dagen før jeg reiser offshore i 2 uker også. Jeg er offshore på det tidspunktet jeg mistet I forrige svangerskap, så kommer til å ta med en del tykke bind for sikkerhetsskyld.Åh, så gøy! Gratulerer!!Så en liten bønne med bankende hjerte på ultralyd i dag. Alt så ut som forventet. Målt til 6+6![]()

Sååå kjekt!Så en liten bønne med bankende hjerte på ultralyd i dag. Alt så ut som forventet. Målt til 6+6![]()
Gratulerer 
Åååå herlige nyheter!Så en liten bønne med bankende hjerte på ultralyd i dag. Alt så ut som forventet. Målt til 6+6![]()

Hurra, så bra!Så en liten bønne med bankende hjerte på ultralyd i dag. Alt så ut som forventet. Målt til 6+6![]()

Hvordan gikk det?Endte opp med å bestille time privat i morgen, bare 6+3 da, men håper på å se hjertelyd!