Tidlig ultralyd

Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerte :love017 Samboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. IMG_0996.jpeg

Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerte :love017 Samboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 477176
Ååå, så flott! Tenk, den har et helt eget bankende hjerte nå! :Heartred
Gratulerer med det! Det må være en god følelse. :)

Jeg er også veldig glad for at det tilbudet finnes. Det benyttet jeg meg av to ganger i forrige svangerskap. :love017

Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerte :love017 Samboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 477176
Åååååå gratulerer!! :hello2

Våkna i dag og følte meg i mye bedre form. Jeg ble såklart litt redd så jeg bestilte en time til privat ultralyd på morgenen. Fikk se et lite frø som målte 6+4 (er 6+3 ihht. mens) og med et bankende hjerte :love017 Samboeren ble ikke med i dag siden det ble bestilt litt i hast, så blir en tur til neste uke da han og gjerne vil se. Synes det er flott at det finnes private klinikker som man kan benytte seg av når man trenger/ønsker. Vis vedlegget 4771769
Sååå kjekt å få bekreftet et bankende hjerte :Heartpink gratulerer

Har veldig lyst til å bestille privat ultralyd, men det er så mye viktig som skjer på jobb denne og neste uke, som jeg ikke vil greie å gjennomføre hvis ultralyden ikke går bra :sorry:
Jeg har også masse jobb greier akkurat når jeg skal til ultralyd, men gjør det allikevel :smiley-ashamed004 Skal ha ultralyd/dra til fastlegen dagen før jeg reiser offshore i 2 uker også. Jeg er offshore på det tidspunktet jeg mistet I forrige svangerskap, så kommer til å ta med en del tykke bind for sikkerhetsskyld.

Vi har tul i klinikken grunnet ivf. Vi har da time den 19.01, fikk byttet fra den 16.01 grunnet jobb. Da er vi 7+3

Back
Topp