Oppdaget MA på ultralyd idag, målt til 6+6 uten hjertelyd. Skulle vært 7+6 idag. Så melder meg ut her ifra! Lykke til alle desemberspirer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da er vi toJeg grugleder meg litt merker jeg.
Da skjønner jeg godt at du gruer deg.. vi får krysse fingrene for oss begge imorgenDa er vi toMine to siste svangerskap har endt i sa å ma..
Så kjempetrist å høreOppdaget MA på ultralyd idag, målt til 6+6 uten hjertelyd. Skulle vært 7+6 idag. Så melder meg ut her ifra! Lykke til alle desemberspirer![]()

vært på ul på fertilitetsklinikken og sett og hørt hjertelyd idag
mega lykkelig!Så vondt å høreOppdaget MA på ultralyd idag, målt til 6+6 uten hjertelyd. Skulle vært 7+6 idag. Så melder meg ut her ifra! Lykke til alle desemberspirer![]()
Håper du har god støtte rundt deg 
Så bra! Det var gøy å høreVi hadde tidlig ultralyd idag, gikk fra 8+2 til 9+0 plutselig. Så det var gøy! Men kan vell endre seg fortsatt dette da. Så en liten bamsemums med gode hjerteslag
![]()

Det var trist..! Så vondtOppdaget MA på ultralyd idag, målt til 6+6 uten hjertelyd. Skulle vært 7+6 idag. Så melder meg ut her ifra! Lykke til alle desemberspirer![]()

Lykke til5,5 time![]()