Tidlig ultralyd?

Hmm aner ikke. Legen sa hun skulle henvise meg til tidlig mellom uke 7 og 8
Jeg fikk henvisning til uke 23 i forrige svangerskap, da ringte jeg bare og hørte om det stemte. Hun som tok telefonen sa at det var nok en misforståelse, for i henvisningen sto det noe sånt som "tidlig ultralyd uke 8", så jeg fikk ny time til riktig tid :)

Ifølge appen å legen som bare beregna etter sist mens så er jeg 5+1 idag. Jeg har bestilt privat tul 23 april. Jeg er da 6+2. er jeg da i uke 7? Hva kan man egt forvente å se da? Skjønner meg ikke helt på dette uke greiene

Ifølge appen å legen som bare beregna etter sist mens så er jeg 5+1 idag. Jeg har bestilt privat tul 23 april. Jeg er da 6+2. er jeg da i uke 7? Hva kan man egt forvente å se da? Skjønner meg ikke helt på dette uke greiene
Tror du kan se hjerteaksjon, men ikke så mye mer. Kjipt om du er litt kortere på vei og ikke får sett hjertet - og får mange bekymringer. Jeg blir ikke å dra så tidlig :)

Tror du kan se hjerteaksjon, men ikke så mye mer. Kjipt om du er litt kortere på vei og ikke får sett hjertet - og får mange bekymringer. Jeg blir ikke å dra så tidlig :)
Da jeg ringte gyn for å bestille time til tidlig ul, så anbefalte hun meg tidligst 30.april, da er jeg 7+4 :) (skal inn for å sjekke at graviditeten er på rett plass og ikke på f.eks eggleder mtp diagnose og større risiko for det)

Jeg fikk henvisning til uke 23 i forrige svangerskap, da ringte jeg bare og hørte om det stemte. Hun som tok telefonen sa at det var nok en misforståelse, for i henvisningen sto det noe sånt som "tidlig ultralyd uke 8", så jeg fikk ny time til riktig tid :)
Oi :laughing002 Da skal jeg ringe å høre:Heartred

Håper det! Blir fryktelig lenge og vente til 14 uker
Joda. Sist svangerskap så var det ikke den tidlige ul, så da hadde jeg ekstre ul i uke 12. Første svangerskap så var første ul i uke 18 (endte med å bli satt tilbake litt tid, så måtte inn igjen senere) :p
Nå har jeg bestilt tidlig ul i uke 7+4 hos min gyn for å sjekke at graviditeten er der den skal og ikke på f.eks eggleder, da jeg visst er ekstra utsatt for det :shy:.

Nå har jeg begynt å irritere meg over at det ikke finnes privat UL nærmere enn 2,5t kjøretur unna...jeg har rett på ordinær tidlig ultralyd+Nipt men det har jeg ikke en gang fått henvisning til enda og det er uansett LENGE LENGE LENGE til :laughing002

Nå har jeg begynt å irritere meg over at det ikke finnes privat UL nærmere enn 2,5t kjøretur unna...jeg har rett på ordinær tidlig ultralyd+Nipt men det har jeg ikke en gang fått henvisning til enda og det er uansett LENGE LENGE LENGE til :laughing002
Åguri, må bare smøre seg med tålmodighet da ja. Sykt kjedelig gitt! Veldig glad for muligheten til å kunne gå privat her jeg bor når vi måtte ønske, det er ikke en selvfølge gitt

Veldig kjedelig, skjønner godt frustrasjonen! Heldigvis går tiden som regel fort ! :happy:

Back
Topp