De mener fra 6+0. Helsevesenet opererer med fullgåtte uker som regelHåper noen her kan svare meg
Når det står at man kan ta privat UL fra uke 6 - betyr det da uke 6 (5+2) eller fra 6+1?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De mener fra 6+0. Helsevesenet opererer med fullgåtte uker som regelHåper noen her kan svare meg
Når det står at man kan ta privat UL fra uke 6 - betyr det da uke 6 (5+2) eller fra 6+1?
Åh det visste jeg ikke, tenkte det var fra 5+De mener fra 6+0. Helsevesenet opererer med fullgåtte uker som regel![]()
6+0Håper noen her kan svare meg
Tror det egt er fra 6+1, men jeg skal i morgen fordi jeg bestilte time før jeg viste det 5+4Håper noen her kan svare meg
Jeg ville prøvd 6+6. Forrige graviditet (som endte i abort) hørte jeg hjerteslag 5+4 alleredeDet er så mye som skjer nå i april, og mai - at det er vanskelig å finne tid til tidlig ulSer man stort ved ca 6+6? Aldri vært så tidlig før.. neste mulighet er ved 8+5, da føler jeg jo at det bare er noen få uker til TOUL
Og jeg tenker å ta NIPT test denne gang også, så vil jo helst sjekke at det bare er en inni der før jeg bestiller test-kit..
Åå så heldig!Føler meg super heldig her! Fikk snakket med gyn pol i dag skulle sette meg opp for kontroll i uke 9 for sjekk av akrani, men så sa hun at de også hadde en ledig time om et par uker om jeg var interessert å komme inn da også
Kjenner det gjorde mye for stresset