Noen som har tenkt å bestille det? I hvilken uke evt?
Jeg har et stort behov for å forstå at det er noen der inne, har opplevd MA før, og har ikke lyst "å ikke finne ut av det" , om det er faktum. Ikke minst har vi mange barn her, og vil ikke fortelle før jeg i alle fall vet at det er et hjerte som slår..
Litt usikker på om jeg går gubben med på å betale 1000 kr++ da

Jeg har et stort behov for å forstå at det er noen der inne, har opplevd MA før, og har ikke lyst "å ikke finne ut av det" , om det er faktum. Ikke minst har vi mange barn her, og vil ikke fortelle før jeg i alle fall vet at det er et hjerte som slår..
Litt usikker på om jeg går gubben med på å betale 1000 kr++ da

Men ja kun Letrozol. Ble egnt anbefalt å gå rett på ICIS (?), så kjenner jeg nå er veldig glad for at vi stod på vårt ved å prøve litt til av oss selv. Hadde fint gått for IVF/ICIS om det var eneste måte, men tåler hormoner veeeeeldig dårlig, pluss at de sa det var veldig stor sjangse for meg å bli overstimulert (pga mange egg fra før). Har dere ivf? Beklager om du har snakket om det før, men husker ikke

Legen har lagt ny rekvisisjon til meg faktisk, så vurderer å bruke den i morgen.. Kanskje det har jevnet seg litt ut. Skal på ul om 3 uker her… det er sååååååå lenge til når dagene snegler seg av gårde