Tidlig ultralyd

Takk for svar. Satser på den krymper hos meg også da. Forstod at det pleier å skje. Gynekologen mente at jeg kom til å få time på sykehuset for en sjekk om ca 4 uker. Når du fikk sjekket cysten, skjekket de baby samtidig? Er jo betryggende å sjekke om hjertet enda slår og at utviklingen er normal
Ja de sjekket alt

Her har de visst ikke begynt med noe offentlig ultralydtilbud. Sendte en mail til legekontoret og fikk som svar «er det noen spesiell grunn til at du skal ha tidlig ultralyd?»
Jeg skrev hvorfor jeg spurte og som helsepersonell på et legesenter bør de da ha fått med seg at det skal komme et tilbud om tidlig ultralyd for alle gravide i løpet av 2022 :chicken:

Time til privat ultralyd i morgen ❤️ Da er jeg 7+2. Jeg er redd og spent på samme tid.
Lykke til i morgen :Heartred

Fikk ordnet med henvisning til sykehuset for TUL via fastlegen i dag, så spent på hvor fort det går… Skal bli godt å få vite noe, enten det er godt eller dårlig nytt, for nå går jeg litt i limbo og vet ikke om jeg skal tørre å tro på graviditeten og om det kan gå bra eller ikke :nailbiting:

Jeg skal på TUL om et par uker! Er da 8+1! Kan nesten ikke vente, og synes tiden går såååå sakte! :rolleyes::love017

Her har de visst ikke begynt med noe offentlig ultralydtilbud. Sendte en mail til legekontoret og fikk som svar «er det noen spesiell grunn til at du skal ha tidlig ultralyd?»
Jeg skrev hvorfor jeg spurte og som helsepersonell på et legesenter bør de da ha fått med seg at det skal komme et tilbud om tidlig ultralyd for alle gravide i løpet av 2022 :chicken:
For et svar av legekontoret da :rolleyes: I følge min lege var det visst ikke alle som hadde begynt med dette enda på grunn av for lite kapasitet. Legen min sendte henvisning for meg idag så håper egentlig jeg får ganske snart

For et svar av legekontoret da :rolleyes: I følge min lege var det visst ikke alle som hadde begynt med dette enda på grunn av for lite kapasitet. Legen min sendte henvisning for meg idag så håper egentlig jeg får ganske snart
Ja, synes det virket litt kunnskapsløst. Jeg skal jo uansett på tidlig ultralyd privat, så det ordner seg sånn sett, men tenkte bare å forhøre meg om ordningen var i gang her jeg bor. Tydeligvis ikke :hilarious: De la til at legen henviser til oul i uke 18. Jeg tenkte bare «…. Dette er nr 3, jeg vet det:hilarious::chicken:»

Back
Topp