Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til, krysser det som krysses kan for deg Skjønner at du bekymrer og stresser deg over timen. Det er en så utrolig kjip opplevelse å gå i flere uker og tro og håpe at der er liv inni der, og er det ikke det. Men ha troa og positive tanker, selv om det er vanskelig!Jeg skal på tidlig ultralyd på tirsdag, og med to sa bak meg er jeg så utrolig redd for at de ikke finner noen ting på ultralyden, tror frykten er så stor at jeg til og med tror de ikke finner noe
Ja er skikkelig kjipt, alt tilsier at det skal gå fint og i underbevisstheten så føler eg og at det skal gå fint, tror det bare er min egen usikkerhet og redsel som gjør at jeg ikke tror det går bra og at den overtar all annen fornuft på en måte. For det har jo ikke gått bra tidligere så hvorfor skal det gå bra denne gangen? Men det er jo og større sjanse for at det skal gå bra enn omvendtMasse lykke til, krysser det som krysses kan for deg Skjønner at du bekymrer og stresser deg over timen. Det er en så utrolig kjip opplevelse å gå i flere uker og tro og håpe at der er liv inni der, og er det ikke det. Men ha troa og positive tanker, selv om det er vanskelig!
Opplevde MA i februar, i uke 7+noe. Ble bekreftet i 9 at det fortsatt ikke var noe der. Så gruer meg vanvittig til en ny TUL selv når den tid kommer. Har ikke turt å bestille selv enda, utsetter det kjenner jeg.
Det er som om du beskriver akkurat mine tanker i hverdagen. Virker som vi tenker mye det samme og debatterer med oss selv både for og i mot.Ja er skikkelig kjipt, alt tilsier at det skal gå fint og i underbevisstheten så føler eg og at det skal gå fint, tror det bare er min egen usikkerhet og redsel som gjør at jeg ikke tror det går bra og at den overtar all annen fornuft på en måte. For det har jo ikke gått bra tidligere så hvorfor skal det gå bra denne gangen? Men det er jo og større sjanse for at det skal gå bra enn omvendt
Vi er gravid til det motsatte er bevist
Ikke sikkert du får sett så mye/hørt hjertelyd da- bare ikke bli redd om det er så. Jeg skal i 8+3, gynekolog anbefalte å komme i uke 8/9, og jeg er sååå stolt over å ha klart å vente helt til niende uke, haha!Snakket med gyn om positiv test og fikk time til tidlig ultralyd om to uker, som da blir i uke 6+3 ca, om jeg har regnet riktig. Er det tidlig? Eller, skjønner jo at det er tidlig, men ikke for tidlig eller?
Ja hun sa det ikke ville være så mye og se enda, men at vi kanskje kunne klare å se at hjertet slår, og at det mest er for å bekrefte at det er noe der..Ikke sikkert du får sett så mye/hørt hjertelyd da- bare ikke bli redd om det er så. Jeg skal i 8+3, gynekolog anbefalte å komme i uke 8/9, og jeg er sååå stolt over å ha klart å vente helt til niende uke, haha!
Ja- men så har jeg et litt «avslappa» forhold til ultralyder og hvor mye de kan si. Hadde sju ultralyder forrige svangerskap, uten at verken Downs syndrom eller hjertefeil ble oppdaget. Men vil jo gjerne høre/se at det er liv, og vite kjønn etterhvert.Ja hun sa det ikke ville være så mye og se enda, men at vi kanskje kunne klare å se at hjertet slår, og at det mest er for å bekrefte at det er noe der..
Ja det bør du være stolt over, ventetiden er syyykt lang.
Jaa ikke sant, selv om de ikke finner noe synlig galt, har man ikke 100% garanti på at alt er som det skal.Ja- men så har jeg et litt «avslappa» forhold til ultralyder og hvor mye de kan si. Hadde sju ultralyder forrige svangerskap, uten at verken Downs syndrom eller hjertefeil ble oppdaget. Men vil jo gjerne høre/se at det er liv, og vite kjønn etterhvert.
Hadde samme sist svangerskap. Forsvant før oulVar på tidlig ultralyd idag. Så 1 hjerte slå. Gynekologen fant ut at jeg hadde en cyste på nærmere 5 cm i diameter. Hun sendte henvisning til sykehuset. Andre som har opplevd det samme?
Ble litt kjapt svar. Jeg fikk ultralyd noen uler senere, den hadde allerede begynt å skrumpe sammen. Bare vær obs om du får veldig sterke magesmerter. Fikk beskjed om å ringe 113 om det skjedde. Cysten kan vri seg. Veldig sjeldent. Men om du får kjempe kjempe sterke smerter ville keg vært litt obsVar på tidlig ultralyd idag. Så 1 hjerte slå. Gynekologen fant ut at jeg hadde en cyste på nærmere 5 cm i diameter. Hun sendte henvisning til sykehuset. Andre som har opplevd det samme?
Takk for svar. Satser på den krymper hos meg også da. Forstod at det pleier å skje. Gynekologen mente at jeg kom til å få time på sykehuset for en sjekk om ca 4 uker. Når du fikk sjekket cysten, skjekket de baby samtidig? Er jo betryggende å sjekke om hjertet enda slår og at utviklingen er normalBle litt kjapt svar. Jeg fikk ultralyd noen uler senere, den hadde allerede begynt å skrumpe sammen. Bare vær obs om du får veldig sterke magesmerter. Fikk beskjed om å ringe 113 om det skjedde. Cysten kan vri seg. Veldig sjeldent. Men om du får kjempe kjempe sterke smerter ville keg vært litt obs