Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I nord så får alle offentlig ul mellom uke 11-13Hørt at nå skal alle gravide få tilbud om ultralyd i første trimester, også de under 35 år men gjelder dette eller er det kun forslag fra regjeringen?
Jeg vil også ta en tidlig ul mellom uke 8-12
Serriøst? er det ikke sånn for alle? Googlet det og da kommer det opp at regjeringen har vedtatt at alle gravide skal få det tilbudet! Skal til legen på mandag for noe annet så tenkte å høre daI nord så får alle offentlig ul mellom uke 11-13
Tror dem har kommet lengst med det i nord, men at det er et mål om at hele landet skal kunne tilby dette innen utgangen av 2022. Mulig jeg tar feil. Jeg ble hvertfall henvist til offentlig tul idag av jordmorSerriøst? er det ikke sånn for alle? Googlet det og da kommer det opp at regjeringen har vedtatt at alle gravide skal få det tilbudet! Skal til legen på mandag for noe annet så tenkte å høre da
Skal man se kjønn anbefales det å komme tidligst i uke 14 (altså fra 13+0) vi fikk se kjønnet med rimelig stor sikkerhet på 13+2 sist, mener jeg det var. Vi var ikke på Jessheim da, men i Oslo.Noen som er kjent med Martin på Jessheim om driver med ultralyd? Mange sier han er flink til å tyde kjønn litt tidligere enn oul fra hvilken uke bør man evt dra til han for å kanskje være heldig å e kjønnet?
Ikke kjent med han, men har også hørt at når man vil se kjønn bør han komme etter uke 13. Var selv i uke 13+2 sist svangerskap men ble satt frem til 14+0, kunne se kjønnet veldig tydelig daNoen som er kjent med Martin på Jessheim om driver med ultralyd? Mange sier han er flink til å tyde kjønn litt tidligere enn oul fra hvilken uke bør man evt dra til han for å kanskje være heldig å e kjønnet?