Tidlig ultralyd

Det gikk heldigvis veldig bra :Heartred
Bamsemumsen sprellet rundt inni der:Heartred
Ble målt til 8+5 akkurat det jeg er:thumleft
Heldigvis var all bekymring helt unødvendig :shy:

Vedlegg

• 206901230.jpg
    206901230.jpg
    44,6 KB · Visninger: 68

Så fin bamsemums :love017 godt å høre at alt var fint!

Hurra!:Heartred Har tenkt på deg i kveld og håpt du ville komme med positive nyheter. Nå ble jeg glad!:happy:

Godt å lese her at dere har vært bekymret, men at det har gått så fint. Jeg er blitt rådet av mamma å ikke lese for mye på disse forumene om det som får galt, fordi det er mange som søker hit for trøst som nevnes. Har selv første TUL på mandag og er veldig spent. Aldri vært gravid før og sliter med at jeg ikke kan skjønne at det skal gå an å være så heldig at alt klaffer første gang. Har dog tre venninner som har hatt fine svangerskap og fått friske barn uten noen aborter. Prøver å tenke positivt og har egentlig klart det så langt, men det er klart det er en del spenning knyttet til dette :love017

Godt å lese her at dere har vært bekymret, men at det har gått så fint. Jeg er blitt rådet av mamma å ikke lese for mye på disse forumene om det som får galt, fordi det er mange som søker hit for trøst som nevnes. Har selv første TUL på mandag og er veldig spent. Aldri vært gravid før og sliter med at jeg ikke kan skjønne at det skal gå an å være så heldig at alt klaffer første gang. Har dog tre venninner som har hatt fine svangerskap og fått friske barn uten noen aborter. Prøver å tenke positivt og har egentlig klart det så langt, men det er klart det er en del spenning knyttet til dette :love017

Husk at den er en grunn til at statistikken for at det skal gå bra er over 70% allerede fra øyeblikket du vet du er gravid. Heldigvis må ikke alle gjennom en dårlig erfaring før de har en liten i armene :) lykke til på mandag, prøv og slapp av og nyt opplevelsen når du får se den lille :)

Husk at den er en grunn til at statistikken for at det skal gå bra er over 70% allerede fra øyeblikket du vet du er gravid. Heldigvis må ikke alle gjennom en dårlig erfaring før de har en liten i armene :) lykke til på mandag, prøv og slapp av og nyt opplevelsen når du får se den lille :)
Tusen Takk:Heartred Har lest det og legen min sa også det. I dag er jeg på 94.6% i følge den statistikken noen delte her og det er jo veldig bra. :love7

Snapchat-565391235.jpg
Var på tidlig ultralyd i dag og fikk se en liten bamsemums med hjertelyd. :love7 Jeg ble målt til å være nesten en uke lenger enn det jeg trodde. Men vi får se hva det ender på tilslutt... :love017 Godt å se hjerteslag etter MA'n.

Jeg har så lyst til å dra på ultralyd i uke 13! Det blir om ca 2 uker. Det er mange klinikker som tilbyr i området så tenker å ta det litt på sparket. Fascinerende at babyen er aktiv uten at man merker noe. Er også litt bekymret for om noe er galt, så blir fint å sjekke det.

Back
Topp