Lykke tilÅåå.. fantastisk
1 time til jeg skal kl.19![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilÅåå.. fantastisk
1 time til jeg skal kl.19![]()
Gratulerer!Det gikk heldigvis veldig bra
Bamsemumsen sprellet rundt inni der
Ble målt til 8+5 akkurat det jeg er
Heldigvis var all bekymring helt unødvendig![]()
Det gikk heldigvis veldig bra
godt å høre at alt var fint!Hurra!Det gikk heldigvis veldig bra
Har tenkt på deg i kveld og håpt du ville komme med positive nyheter. Nå ble jeg glad!
Hurra!Har tenkt på deg i kveld og håpt du ville komme med positive nyheter. Nå ble jeg glad!
![]()

Godt å lese her at dere har vært bekymret, men at det har gått så fint. Jeg er blitt rådet av mamma å ikke lese for mye på disse forumene om det som får galt, fordi det er mange som søker hit for trøst som nevnes. Har selv første TUL på mandag og er veldig spent. Aldri vært gravid før og sliter med at jeg ikke kan skjønne at det skal gå an å være så heldig at alt klaffer første gang. Har dog tre venninner som har hatt fine svangerskap og fått friske barn uten noen aborter. Prøver å tenke positivt og har egentlig klart det så langt, men det er klart det er en del spenning knyttet til dette![]()
Tusen TakkHusk at den er en grunn til at statistikken for at det skal gå bra er over 70% allerede fra øyeblikket du vet du er gravid. Heldigvis må ikke alle gjennom en dårlig erfaring før de har en liten i armenelykke til på mandag, prøv og slapp av og nyt opplevelsen når du får se den lille
![]()
Har lest det og legen min sa også det. I dag er jeg på 94.6% i følge den statistikken noen delte her og det er jo veldig bra.