1 uke igjen til TUL her, og synes det går sakte. Særlig fordi jeg nå klarte å lese at sjansen for Exu er 10% om man blir gravid på spiral (normalt 1-2så må innbiller jeg meg masse og har helt noia men prøver å roe meg ned
Åååå så herlig å lese dette det må jo bare gå bra denne gangen!!
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover
Åååå så herlig å lese dette det må jo bare gå bra denne gangen!!