Tidlig ultralyd

1 uke igjen til TUL her, og synes det går sakte. Særlig fordi jeg nå klarte å lese at sjansen for Exu er 10% om man blir gravid på spiral (normalt 1-2så må innbiller jeg meg masse og har helt noia :hilarious: men prøver å roe meg ned
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)

Åååå så herlig å lese dette ❤️ det må jo bare gå bra denne gangen!!
 
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)

Åh, det var virkelig gode nyheter, Annemennemone! ❤ Så glad på dine vegne! Håper du greier å senke skuldrene litt :happy: Og så flott at du får så god oppfølging nå i første trimester ❤
 
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)
Fantastisk ❤️❤️
 
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)
Så godt å lese! :Heartred
Blir bra med ekstra oppfølging, da blir det nok å synke inn mer at dette skal gå bra og at det da blir lettere å tillate å glede seg skikkelig :):Heartred
 
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)
Tårene trillet her når jeg leste oppdateringen din! Så fantastisk!! Og vel fortjent! Denne gangen går det, føler det på meg!! Sender mange klemmer :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg skal på TUL nå kl 17.50. Veldig greit med kveldsåpent :) Skal holde dere oppdatert❤️
 
Her er bønna mi❤️ Med et bankende hjerte og alt såg fint ut. Veldig fornøyd!
 

Vedlegg

  • 4B4BBF64-C35D-47D5-8509-85BB466BBBA0.png
    4B4BBF64-C35D-47D5-8509-85BB466BBBA0.png
    100,5 KB · Visninger: 59
Vi var på ultralyd i går, 7+6 etter menstermin. Bønna vart målt til 8+1, og hjertet banka som bare det! ❤️ Stor stas, då kan vi byrje å glede oss litt, fram til nå har det mest vore at eg ikkje tørr glede meg fordi eg forventer at det ikkje er liv. Har hatt tre MA og ein SA før.

Det blir nok ny ultralyd om ca to veker. Eg kunne få ny time på sjukehuset, men mannen fikser det sjølv neste gong.
 

Vedlegg

  • signal-2020-07-29-091456.jpg
    signal-2020-07-29-091456.jpg
    72,2 KB · Visninger: 41
Her er bønna mi❤️ Med et bankende hjerte og alt såg fint ut. Veldig fornøyd!
Vi var på ultralyd i går, 7+6 etter menstermin. Bønna vart målt til 8+1, og hjertet banka som bare det! ❤️ Stor stas, då kan vi byrje å glede oss litt, fram til nå har det mest vore at eg ikkje tørr glede meg fordi eg forventer at det ikkje er liv. Har hatt tre MA og ein SA før.

Det blir nok ny ultralyd om ca to veker. Eg kunne få ny time på sjukehuset, men mannen fikser det sjølv neste gong.
Fine små bønner❤️
 
Hvordan gikk det?❤️

Har skrevet i flere tråder, ikke lett å få med seg alle;) Men det gikk fint! Ble satt frem 1 dag til 7+3, så 7+4 i dag da:) Hun syntes alt så veldig fint ut og mente sjansen for abort nå var veldig liten
 

Vedlegg

  • C2DBC45A-70BA-438F-B533-8F02390306FE.jpeg
    C2DBC45A-70BA-438F-B533-8F02390306FE.jpeg
    40,1 KB · Visninger: 24
Hei! Jeg var hos legen igår, (7+1 igår) og han har utvendig ultralyd apparat, så jeg spurte om vi kunne titte. Å det kunne vi, og da han sjekket så så vi ikke så mye. Annet enn fostersekken å en liten greie øverst på en måte. Han klemte ikke så hardt å han kikket ikke så nøye heller, men jeg ble så utrolig urolig :depressed:for med søsteren min så vi hjertet uke 7 da jeg fulgte henne.. Men da klemte han ganske brukbart å brukte god tid..Han sa det var altfor tidlig osv.. Men uansett så angrer jeg på at jeg spurte om å se, for nå er jeg redd det bare er en tom fostersekk ::crybaby2 jeg er nok unødvendig bekymret altså.. For jeg har alle symptomer - tisser ofte, crawings, trøtt, murringer, vonde pupper og sterke graviditetstester.. Men er det noen annen som har opplevd dette?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200801_213251.jpg
    Screenshot_20200801_213251.jpg
    17,2 KB · Visninger: 33
Jeg har også sett tidlig hos legen. Det var ca 7+1, måtte bruke veldig god tid før å klare å se hjerte.. Jeg trodde først den var død. Såg ingenting, var såå lite. og vinkelen på ul apparater avgjør mye. Leta lenge hos meg!! Så tenker at selv om sekken ser tom ut der så kan det like gjerne være vinkelen.. han hadde jo tydeligvis liten erfaring.❤
 
Jeg har også sett tidlig hos legen. Det var ca 7+1, måtte bruke veldig god tid før å klare å se hjerte.. Jeg trodde først den var død. Såg ingenting, var såå lite. og vinkelen på ul apparater avgjør mye. Leta lenge hos meg!! Så tenker at selv om sekken ser tom ut der så kan det like gjerne være vinkelen.. han hadde jo tydeligvis liten erfaring.❤
tusen takk for oppmuntrende svar❤️ :) det murrer jo å strekker seg godt der nede, å jeg vil jo tro det ikke hadde vokst om det var tomt :oops: så jeg håper og velger å tro at alt er som det skal :)
 
Back
Topp