Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligSå deilig å få bekreftet at det er noen inni der va selv på TUL i dag og fikk se et bitte lite hjerte som slo! Fantastisk følelse selv om alle symptomene er der så e det alltid like spennende
Gratulerer du ogsåÅåå, så herlig var og fikk bekreftet det av samme grunn idag selv er bare 5+4 da
Gratulerer såååå masse
Vis vedlegget 331694 Vi var på tul idag!
i følge terminkalkulatoren er jeg 7+5, men på ul målte hun 7+1 men uansett så fikk vi fine bilder av utvendig ul så tidlig så glad det var noe der! Var så redd for at jeg bare hadde innbilt meg det
Jeg var privat for 2 uker siden, og fikk ha med mannen innFikk du ha med partner din?
Jeg var privat for 2 uker siden, og fikk ha med mannen inn
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL..
Takk ❤ jeg skal oppdatere dere så fort jeg klarer eller har mulighet etter ultralyden ❤Masse lykke til
Den følelsen kjenne eg til!
Masse lykke til12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL..
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL..
Ja, partneren min var medFikk du ha med partner din?
Masse lykke til Krysser fingrene for deg!12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL..
Masse masse lykke til! krysser alt jeg har for at dere får se et bankende hjerte denne gangen12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL..
Kjenner til den følelsen håper på det beste for deg!
Masse lykke til!!! Men tenk om du er over og forbi 6-7 uker med fest og sprell i livmora!!!
Masse lykke til Krysser fingrene for deg!
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤Masse masse lykke til! krysser alt jeg har for at dere får se et bankende hjerte denne gangen
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Ååå! Det håper jeg også! ❤❤❤Hurra hurra hurra! Denne hormonbomba fikk nettopp tårer i øynene og frysninger Håper vi følger etter med hjerteslag neste torsdag