Tidlig ultralyd

Så deilig å få bekreftet at det er noen inni der ❤️ va selv på TUL i dag og fikk se et bitte lite hjerte som slo! Fantastisk følelse selv om alle symptomene er der så e det alltid like spennende ❤️
 
Jeg var privat for 2 uker siden, og fikk ha med mannen inn:Heartred

Heldig! Vi har ikke råd til å bruke 1000 kr på en ultralyd så vi må smøre oss med tålmodighet også får jeg bare forbrede mannen min på at han ikke får være med desverre..
 
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL.. :sorry:
 
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL.. :sorry:

Masse lykke til ❤️
Den følelsen kjenne eg til!
 
Masse lykke til ❤️
Den følelsen kjenne eg til!
Takk ❤ jeg skal oppdatere dere så fort jeg klarer eller har mulighet etter ultralyden ❤
 
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL.. :sorry:

Kjenner til den følelsen ❤️ håper på det beste for deg!
 
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL.. :sorry:

Masse lykke til!!! Men tenk om du er over og forbi 6-7 uker med fest og sprell i livmora!!! :smiley-angelic003:excited001
 
12 timer til TUL. Jeg er et nervevrak! På den ene sida har jeg følelsen på at det går veien denne gangen, men hodet klarer bare ikke være med på det. Vi pleier ikke å få se bankende hjerter på TUL.. :sorry:
Masse masse lykke til! :Heartred krysser alt jeg har for at dere får se et bankende hjerte denne gangen :Heartred
 
Kjenner til den følelsen ❤️ håper på det beste for deg!
Masse lykke til!!! Men tenk om du er over og forbi 6-7 uker med fest og sprell i livmora!!! :smiley-angelic003:excited001
Masse lykke til❤️ Krysser fingrene for deg!
Masse masse lykke til! :Heartred krysser alt jeg har for at dere får se et bankende hjerte denne gangen :Heartred
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤
Jeg har også fått time til ny TUL om 2 uker, hovedsakelig for at jeg skal kunne holde roen, og deretter får jeg antageligvis også i uke 12. Etter det tenker jeg at jeg følger vanlig løp, med mindre det skulle dukke opp grunner for noe anna. Ja, og så fikk jeg beskjed om at om jeg skulle blø eller få smerter eller noe, så skal jeg bare ringe direkte for å få en hastekontroll. Så det bøor god oppfølging framover :)
 
Ikke meninga å holde dere på pinebenken, jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned før nå. Vi fikk se et bankende hjerte, og en spire målt til 8+3! Så det er kjempefin vekst siden TUL for 2 uker siden som viste 5+6! Jeg er faktisk helt tom, og klarer ikke føle så mye enda. Jeg ER jo glad, jeg bare føler meg litt flat, for jeg hadde kun sett for meg scenarioet der jeg går ut med pillekur. Så dette kjennes litt uvirkelig, samtidig som jeg tenker at nå blir det mest sannsynligvis mars-baby på oss! ❤❤❤

Hurra hurra hurra! Denne hormonbomba fikk nettopp tårer i øynene og frysninger :chicken: Håper vi følger etter med hjerteslag neste torsdag :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Hurra hurra hurra! Denne hormonbomba fikk nettopp tårer i øynene og frysninger :chicken: Håper vi følger etter med hjerteslag neste torsdag :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Ååå! Det håper jeg også! ❤❤❤
 
Back
Topp