Tidlig ultralyd

En tråd i 'November 2020' startet av Stjernedama, 1 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Tenker å bestille meg en i ca uke 12 :)

2. Mmjf Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Får tidlig ultralyd da jeg har et risikosvangerskap!

3. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Får ul hver uke fra 7-12 pga habituell abort. Har to ma-er etter uke 12, samt 3 sa før uke 12.
    Blir fulgt opp av fertilitetsklinikken med støttemedikamenter men har ikke tatt kontakt med de ennå. Med 5 tap på tre år er jeg litt (veldig) avventende.

4. SmerteiHjerte Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Har bestilt en til når jeg er uke 7 pga IVF og kommer nok å vurdere en når jeg er ca 12 uker. Lenge å vente til OUL

5. Klukk Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Tenkte å bestille til uke 9 sånn ca:happy:

6. Høstdrøm Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

det skal jeg også - var ca da sist gang og fikk se noe som lignet på en baby + bevegelse :)

7. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

I hvilken uke bestiller dere og hvorfor? Jeg har lyst til å bestille, men usikker på mest gunstig tidspunkt. Lurer på å vente til 11-12 for å se mest mulig.

8. MAA20 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Vi kan jo håpe at de åpnes snart, men jeg har en følelse på at de private klinikkene holdes stengt en god stund til fremover. Muligens vi må vente helt til ordinær ultralyd :sorry:

9. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Jeg tenkte også 11-12... for at da ser man mest mulig, større sjanse for at ting går greit etterpå og at de kan se på nakkefolden.

10. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Men jeg er bare 4+3, så om jeg venter til uke 11-12, så har jeg håp om at de kanskje har åpnet noe :shy: blir skuffet om jeg må vente :sorry:

11. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Nakkefolden hadde jeg glemt! Det er vel mest gunstig å sjekke i uke 12 eller så? Hvor langt er du på vei nå?

12. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

rundt uke 12 ja ;) jeg er 6+2!
    enn du?

13. MAA20 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Ja, håper virkelig de åpner! Bare føler at de kanskje ikke gjør det da de sier at toppen av utbruddet kommer til å foregår i mai-måned en gang (hvis jeg husker riktig?). Skjønner deg kjempegodt! Har veldig lyst på tidlig ultralyd selv i uke 11/12. :shy:

14. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Ah, stemmer det! Får bare se det an og krysse fingrene. Hvor langt er du på vei?

15. MAA20 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Jeg er 6+5 i dag.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Jeg er bare 4+3, fant det ut når jeg var 3+2, så jeg er jo «såvidt» gravid :shy:

• Liker Liker x 1
  17. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Jeg har bestilt i april, 12+ noen dager da. men får se nå om det blir noe da.. mtp coronavirus

18. Fleesa84 Glad i forumet Novemberlykke 2020 Julibarna2014

Har fått time neste fredag, er da 7+1, denne tar vi privat.
    Så håper jeg å få i uke 12 offentlig.

19. Minimalle94 Glad i forumet

Jeg tenker å bestille en privat tul til jeg er i uke 6-7. Tenker å fortelle nermeste familie i påska, så lenge dette går bra, og vil helst vite at det er liv før det❤️ Vil også ha en tul rundt uke 12, men håper å få dette offentlig:)

20. METG Blir kjent med forumet

Jeg skal på torsdag jeg:) og da er jeg vel 6 + et eller annet.

Del denne siden