Tidlig ultralyd

Får tidlig ultralyd da jeg har et risikosvangerskap!
 
Får ul hver uke fra 7-12 pga habituell abort. Har to ma-er etter uke 12, samt 3 sa før uke 12.
Blir fulgt opp av fertilitetsklinikken med støttemedikamenter men har ikke tatt kontakt med de ennå. Med 5 tap på tre år er jeg litt (veldig) avventende.
 
Har bestilt en til når jeg er uke 7 pga IVF og kommer nok å vurdere en når jeg er ca 12 uker. Lenge å vente til OUL
 
I hvilken uke bestiller dere og hvorfor? Jeg har lyst til å bestille, men usikker på mest gunstig tidspunkt. Lurer på å vente til 11-12 for å se mest mulig.
 
I hvilken uke bestiller dere og hvorfor? Jeg har lyst til å bestille, men usikker på mest gunstig tidspunkt. Lurer på å vente til 11-12 for å se mest mulig.
Vi kan jo håpe at de åpnes snart, men jeg har en følelse på at de private klinikkene holdes stengt en god stund til fremover. Muligens vi må vente helt til ordinær ultralyd :sorry:
 
I hvilken uke bestiller dere og hvorfor? Jeg har lyst til å bestille, men usikker på mest gunstig tidspunkt. Lurer på å vente til 11-12 for å se mest mulig.

Jeg tenkte også 11-12... for at da ser man mest mulig, større sjanse for at ting går greit etterpå og at de kan se på nakkefolden.
 
Vi kan jo håpe at de åpnes snart, men jeg har en følelse på at de private klinikkene holdes stengt en god stund til fremover. Muligens vi må vente helt til ordinær ultralyd :sorry:
Men jeg er bare 4+3, så om jeg venter til uke 11-12, så har jeg håp om at de kanskje har åpnet noe :shy: blir skuffet om jeg må vente :sorry:
 
Jeg tenkte også 11-12... for at da ser man mest mulig, større sjanse for at ting går greit etterpå og at de kan se på nakkefolden.
Nakkefolden hadde jeg glemt! Det er vel mest gunstig å sjekke i uke 12 eller så? Hvor langt er du på vei nå?
 
Men jeg er bare 4+3, så om jeg venter til uke 11-12, så har jeg håp om at de kanskje har åpnet noe :shy: blir skuffet om jeg må vente :sorry:
Ja, håper virkelig de åpner! Bare føler at de kanskje ikke gjør det da de sier at toppen av utbruddet kommer til å foregår i mai-måned en gang (hvis jeg husker riktig?). Skjønner deg kjempegodt! Har veldig lyst på tidlig ultralyd selv i uke 11/12. :shy:
 
Ja, håper virkelig de åpner! Bare føler at de kanskje ikke gjør det da de sier at toppen av utbruddet kommer til å foregår i mai-måned en gang (hvis jeg husker riktig?). Skjønner deg kjempegodt! Har veldig lyst på tidlig ultralyd selv i uke 11/12. :shy:

Ah, stemmer det! Får bare se det an og krysse fingrene. Hvor langt er du på vei?
 
Jeg har bestilt i april, 12+ noen dager da. men får se nå om det blir noe da.. mtp coronavirus
 
Har fått time neste fredag, er da 7+1, denne tar vi privat.
Så håper jeg å få i uke 12 offentlig.
 
Jeg tenker å bestille en privat tul til jeg er i uke 6-7. Tenker å fortelle nermeste familie i påska, så lenge dette går bra, og vil helst vite at det er liv før det❤️ Vil også ha en tul rundt uke 12, men håper å få dette offentlig:)
 
Back
Topp