Tidlig ultralyd

En tråd i 'Juni 2020' startet av Frøken-Fryd, 23 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Da har jeg sendt melding til legesenteret. Jeg bytter jo seff fastlege nå. Midt i mellom to. Får nok ikke time hos gamle før jeg bytter, og ikke hos ny før jeg er i registeret

2. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Spennende. Pleier vell å være bytte ved mnd skifte.

3. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Ja, om en uke. Så håper de kan gi meg en time neste uke alikvel. Nåværende har jo aldri ledige timer og neste time var 18. Oktober. Grunnen til at jeg bytter

4. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Uff, det var jo veldig lenge å vente da. Håper den nye blir bedre :happy:

5. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Ja jeg også!
    Tenker mest på sønnen min. Skulle få sjekket eksemen hans og da fikk jeg time 1 mnd etter:/

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Er det vanlig å få TUL bare av at legen henviser? Jeg fikk ikke det forrige svangerskap. Men det er vel veldig forskjell fra hvor man kommer fra, kapasitet osv. :):)

7. Pio Elsker forumet Maiblomstene 2020

Hadde en SA i sommer,og ble da lovet TUL av gynekologen på sykehuset. En fåt det ikke om det ikke er spesielle grunner til det..

8. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Okei :) Jeg fikk ikke etter SA og BO, men nå er jeg heldigvis lovet pga habituell abort :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  9. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Har fått TUL 15/10-19 nå :D da er jeg ca. 7+3:)

10. Friluftsmor Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Sensommerbarna 2016

Sjekker de alt de kan sjekke på tul?

Jeg er så redd for å ikke få ett friskt barn. Har tre friske barn og hva er da oddsen for enda ett? I mitt hodet er den lik null.

11. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Så spennende :D

12. Stak Betatt av forumet

I uke 8 vil jeg nok gå, da de ikke tar inn folk under den uken privat forstår også et de velger det da det ikke er mye å se før. Jeg ønsker tul da jeg har hatt to MA før, er 4+3 i dag,

13. Frøken-Fryd Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg skal spørre legen hva han tenker om å henvise meg til sykehuset med tanke på historikk med tidligere SA og prematur fødsel :) Om han mener det ikke er grunnlag for det må vi koste på oss en privat ul. Jeg trenger å se at det er liv der inne ❤️ blir nok rundt uke 8.

14. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Tenkte egentlig at vi skulle droppe TUL denne gangen, siden vi som bor Sverige får ul i uke 12 og 19. men får se om jeg klarer å vente! :p

15. Soleia Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Har time hos gyn når jeg er 5+3, det er vel fortidlig å se noe da?

16. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

Jeg bestilte meg time nå i dag når jeg er 6+3, her anbefalte hun det så det skulle være større sjanse for å se noe liv :)
    Så har jeg i tillegg bestilt time når jeg er ca 12 uker :wacky:

17. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har fått time på sykehuset når jeg er 5+1. Regner med det er for tidlig å se noe da :( men er lovet tidlig ultralyd senere :)

18. Konemor001 Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg skal på TUL i uke 7, så jeg har begynt nedtelling til det :D

19. Chawa Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Junilykke 2020 ♡

Tenker å bestille time privat en gang rundt November/desember. Vil ikke fortelle til familie før jeg vet det er liv, og det kunne vært gøy å hatt med knøttet i årets julekort dersom det er liv

20. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Jeg skal bestille til uke 43, da skal jeg være 8 uker :rolleyes:

Del denne siden