Tidlig ultralyd

Da har jeg sendt melding til legesenteret. Jeg bytter jo seff fastlege nå. Midt i mellom to. Får nok ikke time hos gamle før jeg bytter, og ikke hos ny før jeg er i registeret
Spennende. Pleier vell å være bytte ved mnd skifte.
 
Ja, om en uke. Så håper de kan gi meg en time neste uke alikvel. Nåværende har jo aldri ledige timer og neste time var 18. Oktober. Grunnen til at jeg bytter
Uff, det var jo veldig lenge å vente da. Håper den nye blir bedre :happy:
 
Skal til legen mandag, for å bli henvist til TUL for å bekrefte liv,og fastsette termin. Så tenker da i uke 8 ca, så om 3-4 uker... d e jo ei evighet til :/
Er det vanlig å få TUL bare av at legen henviser? Jeg fikk ikke det forrige svangerskap. Men det er vel veldig forskjell fra hvor man kommer fra, kapasitet osv. :):)
 
Er det vanlig å få TUL bare av at legen henviser? Jeg fikk ikke det forrige svangerskap. Men det er vel veldig forskjell fra hvor man kommer fra, kapasitet osv. :):)
Hadde en SA i sommer,og ble da lovet TUL av gynekologen på sykehuset. En fåt det ikke om det ikke er spesielle grunner til det..
 
Har fått TUL 15/10-19 nå :D da er jeg ca. 7+3:)
 
Sjekker de alt de kan sjekke på tul?

Jeg er så redd for å ikke få ett friskt barn. Har tre friske barn og hva er da oddsen for enda ett? I mitt hodet er den lik null.
 
I uke 8 vil jeg nok gå, da de ikke tar inn folk under den uken privat forstår også et de velger det da det ikke er mye å se før. Jeg ønsker tul da jeg har hatt to MA før, er 4+3 i dag,
 
Jeg skal spørre legen hva han tenker om å henvise meg til sykehuset med tanke på historikk med tidligere SA og prematur fødsel :) Om han mener det ikke er grunnlag for det må vi koste på oss en privat ul. Jeg trenger å se at det er liv der inne ❤️ blir nok rundt uke 8.
 
Tenkte egentlig at vi skulle droppe TUL denne gangen, siden vi som bor Sverige får ul i uke 12 og 19. men får se om jeg klarer å vente! :p
 
Har time hos gyn når jeg er 5+3, det er vel fortidlig å se noe da?
 
Jeg bestilte meg time nå i dag når jeg er 6+3, her anbefalte hun det så det skulle være større sjanse for å se noe liv :)
Så har jeg i tillegg bestilt time når jeg er ca 12 uker :wacky:
 
Jeg har fått time på sykehuset når jeg er 5+1. Regner med det er for tidlig å se noe da :( men er lovet tidlig ultralyd senere :)
 
Tenker å bestille time privat en gang rundt November/desember. Vil ikke fortelle til familie før jeg vet det er liv, og det kunne vært gøy å hatt med knøttet i årets julekort dersom det er liv
 
Jeg skal bestille til uke 43, da skal jeg være 8 uker :rolleyes:
 
Back
Topp