Det lurer jeg på også Tror man betaler for det privat?Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg på også Tror man betaler for det privat?Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?
Det lurer jeg på også Tror man betaler for det privat?
Håper det stemmer og at det blir noe av!Eg syns eg hørte noe her tidligere at de ville innføre TUL for alle. Men veit ikkje om da blei noe av
Hvorfor endret du? Ble du anbefalt til å utsette det?Bestilte egentlig til 4 juni(7+0) men endret det til 2 juli(11+0). Håper dagene går fort
Hvorfor endret du? Ble du anbefalt til å utsette det?
Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?
Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?
Jeg skal også på tul 13/6 er 9+4 DaVi har fått time 13.06, så uendelig lenge til
Da er vi vel 10+5 ca
Jeg skal også på tul 13/6 er 9+4 Da
Jeg skal ha til tirsdag når jeg er 6+3, den betaler jeg selv. Skal også ha når jeg er 8+2 på fertilitetsklinikken, frikort så den er gratis pga prøverør baby. Kommer til å bestille en i uke 12 privat også før oul.Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?
Venter på innkalling til tul, får det forhåpentligvis dekt pga tidligere avvik. Så tipper det blir en i uke 11-12. Er bare 6+2 nå, så synes det er veeeldig lenge å vente
Ja! Tiden går utrolig sakteFøles jo så uendelig lenge til så redd for en ny ma...
Håper vi ser en sprellende liten baby på UL