Tidlig ultralyd

Meliine

Glad i forumet
Januarlykke 2020
i går hadde jeg time til TUL, og jeg var sååå spent!
Jeg så med engang at :Heartred slo, og alt annet så normalt ut.
Hun målte til 11mm, noe som stemte med min termindato 8.januar.
Er det flere som har vært på TUL?

Ikke vært på TUL enda, men bestilt time 3 juni, er da 8+1 ♥️ Håper at alt står bra til med den lille, skal bli godt å få det bekreftet hvis alt står bra til! Dagene blir så fryktelig lange nå, når man går å bekymrer seg!

Så hærlig! Gratulerer ❤️ Vi skal 4 juni, superspent :nailbiting:

Så gøy!
Vi skal 29 mai, da er jeg bare 6+2, men det var legen som satte opp timen selv så han vet hva han gjør. Han fulgte meg gjennom hele tvillingsvangerskapet sist, og siden jeg har vært gravid med 2 sett twins vil han ha meg inn tidlig for å sjekke om det er to denne gangen og. De ser bedre om det er 1 eller 2 egg, og om det er flere fostersekker osv tidlig når de har gooood plass rundt seg. Gru-gleder meg!!

Så herlig! ❤ Har bestilt til uke 11+3, gleder oss vilt!

Fikk en liten sjekk på mandag pga smerter, men da var det fort inn og ut. Fikk se hjerte som slo ❤

Jeg var på tirsdag pga gjentatte blødninger, var da 7+4. Fikk se en bamsemums som hadde vokst siden sist og et bankende hjerte. Skal på ny ultralyd om 3 uker:Heartred

Jeg var på tirsdag! Fikk se et dunkende hjerte ❤ ble målt til termin 29/12, så blir spennende å få ny termin senere! I følge menstermin skal ikke lille spira komme før 5/1! satser på jeg kan holde meg her i januar gruppa!

Jeg var i dag pga. mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Eller, det var ikke akkurat TUL, kun en kjapp sjekk. Men fikk se et bankende hjerte og ble målt til 6 + 1 (er 6 + 0), så det beroliget meg MYE. Jeg tenker i dag at jeg setter veldig stor pris på helsevesenet i Norge! Jeg er medlem i et amerikansk gravidforum også, og de betaler ofte $500 for svangerskapskontroll med ultralyd, selv om de har helseforsikring. Vi er heldige!

Åååååh, som jeg gleder meg til jeg skal! Bare 22 dager igjen! :Heartbigred

Jeg var på tirsdag. Hun mente jeg var 5+6 som var d appen sa men jeg fikk ikke mensen etter å ha fjernet spiral så måtte sjekke at jeg ikke var lenger på vei.
Skal tilbake for sjekk at det ikke er noe feil slutten av juni.

Skal til mandag! :Heartred:Heartred:Heartred

Var for en og en halv uke siden. Så skal vi igjen den 31.mai. Var bare 5 uker sist, så håper og krysser fingre for å se et :Heartbigred neste gang

Vi kunne så vidt se et hjerte banke. Men kunne se plommesekken.

Jeg skal på TUL onsdag 29.mai. Vil da være 8uker+2dager, om beregningen er korrekt!

Gleder meg noe ekstremt, og ber og krysser alt jeg har for at alt er som det skal:nailbiting::cat:

i går hadde jeg time til TUL, og jeg var sååå spent!
Jeg så med engang at :Heartred slo, og alt annet så normalt ut.
Hun målte til 11mm, noe som stemte med min termindato 8.januar.
Er det flere som har vært på TUL?
Gratulerer! Det er så deilig å gå vite at alt er som det skal! Jeg var på TUL 16. mai. Alt bra, hjerteslag og alt!

Har alle rett på TUL nå? Eller betaler folk for det privat?

Back
Topp