Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa de noe om antydning på kjønn? Jeg skal også ca 13/13+2 og er veldig spentMålt til 13+0 i dag [emoji7]Vis vedlegget 272954
Sa de noe om antydning på kjønn? Jeg skal også ca 13/13+2 og er veldig spent
Sa de noe om antydning på kjønn? Jeg skal også ca 13/13+2 og er veldig spent
Æææ Da gleder jeg meg enda mer.. Gratulerer med en liten gutt!Jeg var på TUL i går hos erfaren ultralydjordmor i går på 13+1, og det er særdeles liten tvil om at vi venter en liten gutt til [emoji173]️ Selv jeg kunne se det [emoji23][emoji85]
Jeg var på TUL i går hos erfaren ultralydjordmor i går på 13+1, og det er særdeles liten tvil om at vi venter en liten gutt til [emoji173]️ Selv jeg kunne se det [emoji23][emoji85]
Jeg fikk samme beskjed om gutt i uke 13... I uke 16 var det jente .Jeg var på TUL i går hos erfaren ultralydjordmor i går på 13+1, og det er særdeles liten tvil om at vi venter en liten gutt til [emoji173]️ Selv jeg kunne se det [emoji23][emoji85]
Jeg fikk samme beskjed om gutt i uke 13... I uke 16 var det jente .
Usikker på hvor erfaren jordmor jeg var hos da.
Uansett gratulerer så mye med gutten, det er jo så gøy å få vite kjønnet.. Gleder meg skikkelig til vi forhåpentligvis får vite det
så fort de ser ut som menneskerFørste bilde er 8 uker på vei å siste er 13 uker
så fort de ser ut som mennesker
Forrige torsdag var jeg på ultralyd og ble målt til 12+0. I dag var jeg på ny ultralyd og ble målt til 13+6 (!) Altså, kan det variere så mye? Kan det bare være en stor baby? Fikk «kranglet» meg til 13+4, men allikevel. Så forskjell på bare en uke?