TakkSå spennende med to, gratulerer! Du hadde ikke IVF heller?
Nei, dette var nok helt av seg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå spennende med to, gratulerer! Du hadde ikke IVF heller?
Så fantastisk! Da tenker jeg dere må få lande litt etter den beskjeden! Dobbel lykkeTakk
Nei, dette var nok helt av seg selv
Hele ettermiddagen har vært i en egen bobleSå fantastisk! Da tenker jeg dere må få lande litt etter den beskjeden! Dobbel lykke
Hele ettermiddagen har vært i en egen boble
Når jeg kommer over sjokket vil jeg nok glede meg!Det kan jeg godt forstå
Bestevenninnen min fikk for ett par mnd siden vite St hun skulle ha tvillinger også, kom som litt av et sjokk, men for en glede da
10+1 i dag. Sett bevegelser og hørt hjerteslag. Vis vedlegget 269135
Har ikke tul før 16 august, gruer meg helt vanvittig. Er på ferie i italia og begynte å blø (gammelt blod) i går.. føles uendelig lenge å vente.. har opplevd MA tidligere..
Ja, brunt blod. Var ikke så mye, og kun den ene gangen, så har jo et håp om at det ikke har gått galt. Skal være her til den 12/8, så en god stund til.Åå så dumt! Brunt blod da? Og lite eller mye? Kanskje du kan fremskynde timen om du skal hjem om ikke så lenge?
Har ikke tul før 16 august, gruer meg helt vanvittig. Er på ferie i italia og begynte å blø (gammelt blod) i går.. føles uendelig lenge å vente.. har opplevd MA tidligere..
Tusen takk, jeg håper virkelig alt er i orden.Uff, føles nok lenge og vente når du er urolig ja,men hvis du bare har blødd litt går det nok bra
Krysser fingrene for deg jeg