Tidlig ultralyd

Hoho. Et døgn igjen! Og jeg gleder meg og gruer meg!
Vet ikke hvorfor, men har en dårlig følelse..
Så greit å få en sikker tilbakemelding om det ene eller det andre [emoji847]
 
Mannen reiste på fiske i går :arghh: og usikker på når han kommer hjem! I slutten av august kanskje! Midten av september. Sikkert vekke mellom 4-8 uker, så vi tenkte å gå på ultralyd når han kommer hjem igjen :happy093 Håper bare spiren sitter denne gangen!
 
Pga ivf får jeg tul, og regner med det blir neste uke når klinikken åpner igjen etter ferien [emoji6]
 
Jeg skal på tidlig ul imorra tidlig... heregud jeg er så spent! Kommer aldri til å sove inatt! Er det noe liv i magen? Er det en lr to? Uff er så nervøs!

Hvordan gikk det i dag?
 
55811D7D-FCC7-43F7-BAC3-E48D6CEE4D67.jpeg
Hvordan gikk det i dag?

Skrev på skjult gruppe:

Da har jeg vært på tidlig ul. Er egentlig 6+1 hvis man tar utgangspunkt i når dem satte inn egg. Vel jeg har jo hatt litt lav hcg og ultralyden tilsier at jeg er kortere på vei trudde gyn. At egget vært i dvale noen dager, kan jo skje det med fryseforsøk. Dvs hu såg ikke så mye, kunne ikke si om det var en lr to og ingen hjertelyd. Såg kun en fostersekk men kunne ikke bekrefte noe som helst.. Utrolig kjedelig. Er henvist til kalnes til fredag da, og har tatt ny hcg idag, og skal ta ny hcg på torsdag. Men som hu sa da, der er jo noe så jeg måtte ikke miste håpet, for jeg har trass alt masse symptomer og null blødning.
 
Vis vedlegget 268089

Skrev på skjult gruppe:

Da har jeg vært på tidlig ul. Er egentlig 6+1 hvis man tar utgangspunkt i når dem satte inn egg. Vel jeg har jo hatt litt lav hcg og ultralyden tilsier at jeg er kortere på vei trudde gyn. At egget vært i dvale noen dager, kan jo skje det med fryseforsøk. Dvs hu såg ikke så mye, kunne ikke si om det var en lr to og ingen hjertelyd. Såg kun en fostersekk men kunne ikke bekrefte noe som helst.. Utrolig kjedelig. Er henvist til kalnes til fredag da, og har tatt ny hcg idag, og skal ta ny hcg på torsdag. Men som hu sa da, der er jo noe så jeg måtte ikke miste håpet, for jeg har trass alt masse symptomer og null blødning.

Ja, det virker jo som det var i dvale siden hcg har steget mer, bare litt sent. Da må lille knyp bare fortsette å vokse!
 
Back
Topp