Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy Så dere hjertet dunke også?Var hos lege på torsdag å tok innvendig for å prøve å finne ut hvor langt jeg var på vei.. ble målt til 6+5.
Så gøy Så dere hjertet dunke også?
Jeg var på TUL rett før uke 6, og i uke 7. Fikk ekstra oppfølging for å utelukke svangerskap utenfor livmor, og så fikk jeg en ekstra uken etter sånn at jeg kunne se hjertet nå skal jeg ikke ha fler før OUL, noen som vet hvilken uke man vanligvis har det?
Mellom uke 17-20
Så dere hjerteslag 5+6?Jeg var på UL når jeg var 5+6 fordi jeg trodde jeg hadde mistet. Fikk ny UL for å se at alt ser greit ut et par uker etter, så skal dit 2. August, når jeg er 8+2 [emoji173]️
Det blir spennende! Hvor langt er du da? Gleder meg til oppdatering og bilde hvis du vil deleHar tidlig ultralyd nå på onsdag!! Så spent!
Det blir spennende! Hvor langt er du da? Gleder meg til oppdatering og bilde hvis du vil dele
Jeg skal i slutten av uka tenkte vi, skjønner deg så godt! Hvor langt er du i morgen? Mest sannsynlig er alt i skjønneste ordenJeg skal på tidlig ul imorra tidlig... heregud jeg er så spent! Kommer aldri til å sove inatt! Er det noe liv i magen? Er det en lr to? Uff er så nervøs!
Jeg skal i slutten av uka tenkte vi, skjønner deg så godt! Hvor langt er du i morgen? Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden
Åå, spennende! Jeg vurderer fredag før vi reiser på ferie, da er 6+2. Håper sånn på et dunkende hjerte, så kan vi slappe av og nyte ferien litt ekstraJeg er 6+1 imorra, hadde egentlig booka til 14/8.. men klarer ikke vente så lenge så måtte booke om timen
Åå, spennende! Jeg vurderer fredag før vi reiser på ferie, da er 6+2. Håper sånn på et dunkende hjerte, så kan vi slappe av og nyte ferien litt ekstra