Tidlig ultralyd?

Lillenurk93

Elsker forumet
Marslykke 2016
Vil dere ha tidlig ultralyd? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg skal selv på tidlig ul når jeg er ca 5+6, Grunnen er att vi må bekrefte att mageboeren har satt seg i livmoren denne gangen og ikke i eggstokkene.
 
Vi så for oss tidlig ul i uke 12, men ser ut som det er flere her som tenker å ha det tidligere. Til dere det gjelder: hvorfor skal dere ta ul så tidlig som dere skal, og hvor langt er dere på vei da?
 
Har noen anbefaling om privat tul i Oslo?

Anbefaler virkelig å reise ut til Jessheim å dra til han Martin lundring! Han er bare helt fantastisk dyktig! Vi fikk til å med vite kjønn på kommende storebror i uke tolv! Og han fikk riktig! Og har hatt riktig på kjønn i uke tolv på alle venninnene mine!

Når det er sagt så har jeg time hos han til slutten av mnd selv gleder meg!
Men i går satt venninna mi å giret meg opp til å ta en spontan ultralyd når vi var på strømmen storsenter [emoji85] jeg viste jo det var alt for tidlig, men hadde ett lite håp om at vi så et bankende hjerte [emoji173] det fikk vi ikke sett, for han satte meg tilbake med nesten en hel uke! Men han kunne melde om to fostersekker [emoji85][emoji23] og det var begynt å voksne morkakevev rundt eller hva han kalte det! Så blir spennende å se om det er tvillinger på gang her eller hva! Anbefaler virkelig å vente noen uker til! Bare jeg som er så utålmodig! Fikk ikke bilder en gang [emoji85][emoji38]
 
Anbefaler virkelig å reise ut til Jessheim å dra til han Martin lundring! Han er bare helt fantastisk dyktig! Vi fikk til å med vite kjønn på kommende storebror i uke tolv! Og han fikk riktig! Og har hatt riktig på kjønn i uke tolv på alle venninnene mine!

Når det er sagt så har jeg time hos han til slutten av mnd selv gleder meg!
Men i går satt venninna mi å giret meg opp til å ta en spontan ultralyd når vi var på strømmen storsenter [emoji85] jeg viste jo det var alt for tidlig, men hadde ett lite håp om at vi så et bankende hjerte [emoji173] det fikk vi ikke sett, for han satte meg tilbake med nesten en hel uke! Men han kunne melde om to fostersekker [emoji85][emoji23] og det var begynt å voksne morkakevev rundt eller hva han kalte det! Så blir spennende å se om det er tvillinger på gang her eller hva! Anbefaler virkelig å vente noen uker til! Bare jeg som er så utålmodig! Fikk ikke bilder en gang [emoji85][emoji38]

Skal forresten til han Martin 21 september og er vel da i følge mens termin 8 uker! Og han jeg var hos i går 7 uker [emoji85]
 
Lurer på å bestille en i uke 8-9 eller noe slikt. Bare fordi jeg hadde en ma i uke 10 for et år siden der babyen hadde sluttet vokse i uke 7 mente de. Så da føler jeg litt trygghet med å (forhåpentligvis) se en levende bamsemums i uke 8 [emoji4]
 
Anbefaler virkelig å reise ut til Jessheim å dra til han Martin lundring! Han er bare helt fantastisk dyktig! Vi fikk til å med vite kjønn på kommende storebror i uke tolv! Og han fikk riktig! Og har hatt riktig på kjønn i uke tolv på alle venninnene mine!

Når det er sagt så har jeg time hos han til slutten av mnd selv gleder meg!
Men i går satt venninna mi å giret meg opp til å ta en spontan ultralyd når vi var på strømmen storsenter [emoji85] jeg viste jo det var alt for tidlig, men hadde ett lite håp om at vi så et bankende hjerte [emoji173] det fikk vi ikke sett, for han satte meg tilbake med nesten en hel uke! Men han kunne melde om to fostersekker [emoji85][emoji23] og det var begynt å voksne morkakevev rundt eller hva han kalte det! Så blir spennende å se om det er tvillinger på gang her eller hva! Anbefaler virkelig å vente noen uker til! Bare jeg som er så utålmodig! Fikk ikke bilder en gang [emoji85][emoji38]

Takk for tips! [emoji2] får se om jeg tar meg tid til å reise helt ut dit.

Hehe drop in tul! Det har jeg ikke hørt om [emoji6] kanskje det blir det på meg og om jeg plutselig finner noe[emoji5]
 
Ja, det blir i hvert fall en, om ikke to TUL på meg. En rundt uke 13 og kanskje en noen uker før.

Etter SA i ca. uke 13 sist som jeg mistenker hadde vært død en stund, så klarer jeg nok ikke slå meg helt til ro før jeg vet at alt er ok[emoji4]
 
I uke 8-9 pga 3 tidlige spontanaborter. Gu som satt meg opp før jeg fikk spurt selv
 
Blir tidlig UL i uke 8-10 tipper jeg. MA sist ble oppdaget på tul i uke 10 og da hadde utviklingen stoppet i ca uke 6, så vil få bekreftet liv [emoji5]️
 
Jeg må pga høy alder, skal ta duotest som innebærer ultralyd og blodprøver. Dette blir nok i uke 10-12. Gjorde dette forrige svangerskap også :)
 
Jeg vil! Mest pga jeg trenger å vite at alt går bra. Det betyr for meg. :) skal til gyn neste fredag av andre grunner, snakker nok med han da!
 
Begynner au å vurdere 2 tul, vi tenkte egentlig å vente til uke 12-13 men vurderer å ta en i uke8 også bare for å se at hjertet slår, hvor tidlig bør en bestille? Er i dag 5+3 i følge Preglife.
 
Noen som vet hvor lenge man burde vente når man har bakovervendt livmor, og utvendig ul? Er ute etter å se hjertet banke:joyful:
 
Uke 7, som en del av ivf-pakka[emoji5][emoji5]
 
Back
Topp