Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har fått time til tidlig ultralyd 06.juni. Da er jeg 9+0! Det er tre uker til, og tre uker virker som en evighet! Sist gang kom jeg inn på UL i uke 9, for å få beskjed om en MA. Så jeg gruer meg nå![]()
Krysser fingrene for en fin liten bamsemums med et nydelig bankende hjerte denne gangen!! Jeg skal ha tul 7+5 men mistet i ma 8+3 sist (oppdaget i uke 12!) så jeg er livredd og tenker jeg må på en til for å sjekke! Men det er VÅR tur nå!!
Jeg tenker som deg. Heldigvis ble jeg henvist til tidlig UL! Takk det samme da!Jeg tenker som deg. Heldigvis ble jeg henvist til tidlig UL!
Jeg er også livredd
Ja, det håper jeg virkelig!!
Vi kommer oss helt til mål denne gangen! [emoji173]️

Skal selv 31 mai og da er jeg 9+1Fikk tidlig siden jeg blødde litt for en uke siden ca..Gleder meg til å se..Er det da innvendig ultralyd??
Lykke til uansett og krysser fingrene at akt er i orden da![]()
Alt er nok i skjønneste orden, men forstår bekymringene dine [emoji173]
Jeg skal 15. Juni [emoji15] håper tiden går fort!
Skal selv 31 mai og da er jeg 9+1Fikk tidlig siden jeg blødde litt for to uker siden ca..Gleder meg til å se..Er det da innvendig ultralyd??
Lykke til uansett og krysser fingrene at akt er i orden da![]()
Jeg også skal 6 juni! Er da 8 uker[emoji5] føler det er sååå lenge til!!!
Håper du får se et nydelig knøtt med hjertebank[emoji177]
Jeg skal også daJeg skal om to uker! Er da 7+4. Jordmoren sa det var litt tidlig. Andre som skal rundt den tiden?