Tidlig ultralyd

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
jeg har fått time til tidlig ultralyd 06.juni. Da er jeg 9+0! Det er tre uker til, og tre uker virker som en evighet! Sist gang kom jeg inn på UL i uke 9, for å få beskjed om en MA. Så jeg gruer meg nå :sorry:

jeg har fått time til tidlig ultralyd 06.juni. Da er jeg 9+0! Det er tre uker til, og tre uker virker som en evighet! Sist gang kom jeg inn på UL i uke 9, for å få beskjed om en MA. Så jeg gruer meg nå :sorry:

Krysser fingrene for en fin liten bamsemums med et nydelig bankende hjerte denne gangen!! Jeg skal ha tul 7+5 men mistet i ma 8+3 sist (oppdaget i uke 12!) så jeg er livredd og tenker jeg må på en til for å sjekke! Men det er VÅR tur nå!!

Krysser fingrene for en fin liten bamsemums med et nydelig bankende hjerte denne gangen!! Jeg skal ha tul 7+5 men mistet i ma 8+3 sist (oppdaget i uke 12!) så jeg er livredd og tenker jeg må på en til for å sjekke! Men det er VÅR tur nå!!

Takk det samme da! :happy: Jeg tenker som deg. Heldigvis ble jeg henvist til tidlig UL!
Jeg er også livredd :(
Ja, det håper jeg virkelig!!

Alt er nok i skjønneste orden, men forstår bekymringene dine [emoji173]
Jeg skal 15. Juni [emoji15] håper tiden går fort!

Skal selv 31 mai og da er jeg 9+1:) Fikk tidlig siden jeg blødde litt for to uker siden ca..Gleder meg til å se..Er det da innvendig ultralyd??
Lykke til uansett og krysser fingrene at akt er i orden da;)

Skal selv 31 mai og da er jeg 9+1:) Fikk tidlig siden jeg blødde litt for en uke siden ca..Gleder meg til å se..Er det da innvendig ultralyd??

Skal selv 31 mai og da er jeg 9+1:) Fikk tidlig siden jeg blødde litt for to uker siden ca..Gleder meg til å se..Er det da innvendig ultralyd??

Vil tro det er innvendig, da det kan være litt vanskelig å se ved utvendig UL. Med nr 1 fikk jeg utvendig i uke 10, og da så jeg babyen godt ☺️

Håper du får se et nydelig knøtt med hjertebank[emoji177]

Hadde TUL idag som 9+1 innvendig.

Gikk derifra som 7+1..... alså satt 2 uker tilbake

Back
Topp