Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så spennende med masse tvillinger i familien da[emoji16][emoji6]Jeg har bestilt og skal på tul den 14 juni [emoji7] mest for å være sikker på at jeg ikkje inbiller meg ting[emoji23] og at det er en eller kanskje to mageboer der [emoji7] regner med det kun er en [emoji16] men mye tvillinger på begge sider i min familie så det er første spm. Fra familien når det blir fortalt om graviditet [emoji23]
Er vel egentlig litt redd for å få tvillinger [emoji23] men har følelse av at det bare er 1 [emoji4] så håper det er det bare er en [emoji6] men men kan nok ikke velge så tar det jeg får [emoji23]Oj så spennende med masse tvillinger i familien da[emoji16][emoji6]
Skjønner frykten med å få to[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har hatt ivf og satte inn bare et egg så er rimelig sikker på at det bare er 1 inni her[emoji4]Er vel egentlig litt redd for å få tvillinger [emoji23] men har følelse av at det bare er 1 [emoji4] så håper det er det bare er en [emoji6] men men kan nok ikke velge så tar det jeg får [emoji23]
Det kan jo ha delt segSkjønner frykten med å få to[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har hatt ivf og satte inn bare et egg så er rimelig sikker på at det bare er 1 inni her[emoji4]
Hahaha nå ble jeg svett[emoji23][emoji23] Men ja er jo en liten sjanse for det[emoji8]Men tar gjerne en om gangen [emoji4] Men blir det to så overlever jeg det å[emoji6]Det kan jo ha delt seg![]()
![]()
Tenker kanskje å dra innom legen først for en generell sjekk bare og så bestiller jeg meg bare en tul selvDere som ikke har risikosvangerskap og ikke får det dekket.. Er dere hos lege først, eller bestiller dere bare time til TUL med en gang?![]()
Hva gjøres på en slik generell sjekk hos legen? Og hva sier man når man ringer? HahaTenker kanskje å dra innom legen først for en generell sjekk bare og så bestiller jeg meg bare en tul selvhar i utgangspunktet ikke noe grunn til å få tul men ønsker meg en rundt uke 12 likevel
![]()
Sier vel bare at man vil ha en første sjekk i forbindelse med svangerskapHva gjøres på en slik generell sjekk hos legen? Og hva sier man når man ringer? Haha![]()