Tidlig ultralyd

MammaB

Flørter med forumet
Ble henvist av legen til tul, og fikk time på fredag [emoji33]
Kjenner jeg både gruer og gleder meg [emoji16]
Andre som har fått henvisning pga usikker svangerskapslengde?

Jeg skal også på fredag, [emoji4]grugleder meg jeg også [emoji51] jeg fikk pga jeg hadde ma sist jeg var gravid

Skal også få tul, men først skulle de måle hcg for å se hvor alt jeg var, får svar til uka. Men tul skulle jeg få etterpå, spent på d [emoji4]

Jeg skal om 12 dager[emoji177] Jeg får pga IVF

Jeg håååper på å få time snart! Fikk henvisning forige gang også, pga 2 sa. Den ble avvist!

Så nå etter 3 sa håper jeg de tar meg inn!

Jeg har bestilt og skal på tul den 14 juni [emoji7] mest for å være sikker på at jeg ikkje inbiller meg ting[emoji23] og at det er en eller kanskje to mageboer der [emoji7] regner med det kun er en [emoji16] men mye tvillinger på begge sider i min familie så det er første spm. Fra familien når det blir fortalt om graviditet [emoji23]

Jeg har bestilt og skal på tul den 14 juni [emoji7] mest for å være sikker på at jeg ikkje inbiller meg ting[emoji23] og at det er en eller kanskje to mageboer der [emoji7] regner med det kun er en [emoji16] men mye tvillinger på begge sider i min familie så det er første spm. Fra familien når det blir fortalt om graviditet [emoji23]
Oj så spennende med masse tvillinger i familien da[emoji16][emoji6]

Oj så spennende med masse tvillinger i familien da[emoji16][emoji6]
Er vel egentlig litt redd for å få tvillinger [emoji23] men har følelse av at det bare er 1 [emoji4] så håper det er det bare er en [emoji6] men men kan nok ikke velge så tar det jeg får [emoji23]

Er vel egentlig litt redd for å få tvillinger [emoji23] men har følelse av at det bare er 1 [emoji4] så håper det er det bare er en [emoji6] men men kan nok ikke velge så tar det jeg får [emoji23]
Skjønner frykten med å få to[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har hatt ivf og satte inn bare et egg så er rimelig sikker på at det bare er 1 inni her[emoji4]

Jordmor sendte henvisning forrige torsdag, så nå går jeg spent å venter på time ☺️ Får pga MA sist.

Skjønner frykten med å få to[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har hatt ivf og satte inn bare et egg så er rimelig sikker på at det bare er 1 inni her[emoji4]
Det kan jo ha delt seg ;) :)

Det kan jo ha delt seg ;) :)
Hahaha nå ble jeg svett[emoji23][emoji23] Men ja er jo en liten sjanse for det[emoji8]Men tar gjerne en om gangen [emoji4] Men blir det to så overlever jeg det å[emoji6]

Dere som ikke har risikosvangerskap og ikke får det dekket.. Er dere hos lege først, eller bestiller dere bare time til TUL med en gang? :)

Skal den 23 pga usikkerhet på hvor langt jeg er på vei [emoji5]

Fikk tul pga usikker dato samt tidligere ks.
Var der igår. Ble satt 2uker tilbake.

Dere som ikke har risikosvangerskap og ikke får det dekket.. Er dere hos lege først, eller bestiller dere bare time til TUL med en gang? :)
Tenker kanskje å dra innom legen først for en generell sjekk bare og så bestiller jeg meg bare en tul selv:) har i utgangspunktet ikke noe grunn til å få tul men ønsker meg en rundt uke 12 likevel:)

Tenker kanskje å dra innom legen først for en generell sjekk bare og så bestiller jeg meg bare en tul selv:) har i utgangspunktet ikke noe grunn til å få tul men ønsker meg en rundt uke 12 likevel:)
Hva gjøres på en slik generell sjekk hos legen? Og hva sier man når man ringer? Haha :)

Hva gjøres på en slik generell sjekk hos legen? Og hva sier man når man ringer? Haha :)
Sier vel bare at man vil ha en første sjekk i forbindelse med svangerskap:) tester bare som en vanlig legesjekk hvis man ikke ber om blodprøve med måling av hcg og da, så blodtrykk, evt blodprøver, urinprøve, kan snakke om plager man måtte ha og så får man info om svangerskapskontroller videre og ul ol :)Er det jeg har hørt hvertfall,har jo ikke vært der selv enda ;)

Back
Topp