Tidlig ultralyd?

Fastlegen ringte i dag og i formerte om at jeg får tidlig ul når jeg er 7+3 (23.mai) og 9+0 (3.juni) som følge at jeg har mistet to ganger siste halvåret. Gleder meg, og satser på at jeg får gode nyheter :D
Gav du selv beskjed til lege at du ønsket tidlig ul?

Ja, idag! Så hyggelig du spør :) Vi så hjertet banket og alt var også ellers akkurat som det skal :-D En enorm lettelse! Nå kan jeg glede meg skikkelig:)

Det var en god nyhet! :) Så utrolig godt å få bekreftet at alt er som det skal. Skuldrene senkes definitivt et par hakk da:)

Vi skal på tidlig ul 7+3 da vi får tilbud om det pga assistert befruktning. Lurer også på en til i uke 12 før vi reiser på ferie :)

Vi har også tidlig ultralyd pga. IVF. Har fått time dagen jeg er 8+4 :)

Vi skal på privat ul i uke 12-13. Før vi forteller nyheten :)

Jeg hadde egentlig bestilt tidlig ul, men avbrstilte da jeg skal til gyn om 14 dager for oppfølging etter konisering/celleforandringer. På kontrolleb i fjor tok de ul av livmor og eggstokker, så regner med jeg kan få legen til å ta en rask titt :)

Jeg har bedtilt tidlig ul til 31.mai, da er jeg 7 uker på vei og håper de kan fortelle meg om det mest sannsynlig kommer til å gå bra eller ikke.. Hadde MA i uke 10 forrige gang :/

Back
Topp