Tidlig ultralyd?

Jeg skal på tidlig UL i uke 6, er 4+2 idag. Vil bare ha en bekreftelse på at hjertet slår så tidlig, ellers skal jeg vente til ca. uke 12 :)

Siden jeg har hatt MA før, så har jeg tenkt å ta flere tidlige ultralyder. Den første blir nok i midten av uke 6 for å se etter hjerteslag, også blir det en i uke 10 :)

Bestilte tidlig ul om nesten tre uker:) Da er jeg 7+3. Det blir tre nervepirrende uker tror jeg. Jeg har ingen symptomer slik jeg har hatt tidligere, og synes det er ubehagelig å ikke merke noe til at jeg er gravid.

Jeg har tidlig ul neste fredag 13. mai og er da 7+3. Dette er standard oppfølging av ivf/icsi. Veldig glad for muligheten til den bekreftelsen <3 Blir muligens en privat i uke 12 og :-)

Ja. Vil ta mellom uke 8-12.
Tok i uke 8 forje gang, og da så man faktisk en god del og følte meg så mye tryggere, så fikk jeg høre hjerte lyd i uke 12 :Heartblue
Er så nervøs denne gangen. Siden har hatt en SA før lillegutt kom, er bare 4+3 nå.

Jeg skal ha ultralyd i uke 8, 12 og 16. Går å venter på datoene nå :-)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta en tidlig ul, men så fikk jeg ikke jm-time før jeg er over 9 uker på vei, og syntes det var så lenge til... Så kjente jeg plutselig ingen symptomer lenger og ble skikkelig nervøs, og vi skal fortelle det til svigers i helgen, derfor blir det ul på oss i morgen, da er jeg 6+4. Det er nok altfor tidlig, og jeg hørte at dit jeg skal, tar de bare utvendig ul (Familieklinikken), så nå angrer jeg at jeg bestilte time dit, veldig dumt hvis de ikke ser noe... Nå har alle symptomene kommet tilbake for fullt, da:-)

Blir ul i uke 7 og uke 12 pga ma i november når fosteret sluttet å vokse i uke 5/6 men ikke ble oppdaget før 11+5...

Skal på tidelig ul i uke 8. Har IVF å da er det vanlig prosedyre. Så er frysktelig spent og krysser alt for og se et hjerte som slår:angel7

Bestilte tidlig ultralyd i dag og har time 27.06.16, da er jeg 12+1 uker på vei :) Blir spennende

Har bestilt når jeg er 10 uker,da kommer mannen hjem fra jobbreise :)

Har fått time til tidlig ul 23 mai, er da 7+6. Blir vel en til i uke 11/12. Er pga sambo har noe arvelig som gjør at legen vil sjekke

Fastlegen ringte i dag og i formerte om at jeg får tidlig ul når jeg er 7+3 (23.mai) og 9+0 (3.juni) som følge at jeg har mistet to ganger siste halvåret. Gleder meg, og satser på at jeg får gode nyheter :D

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta en tidlig ul, men så fikk jeg ikke jm-time før jeg er over 9 uker på vei, og syntes det var så lenge til... Så kjente jeg plutselig ingen symptomer lenger og ble skikkelig nervøs, og vi skal fortelle det til svigers i helgen, derfor blir det ul på oss i morgen, da er jeg 6+4. Det er nok altfor tidlig, og jeg hørte at dit jeg skal, tar de bare utvendig ul (Familieklinikken), så nå angrer jeg at jeg bestilte time dit, veldig dumt hvis de ikke ser noe... Nå har alle symptomene kommet tilbake for fullt, da:-)

Har du vært på ul?:)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta en tidlig ul, men så fikk jeg ikke jm-time før jeg er over 9 uker på vei, og syntes det var så lenge til... Så kjente jeg plutselig ingen symptomer lenger og ble skikkelig nervøs, og vi skal fortelle det til svigers i helgen, derfor blir det ul på oss i morgen, da er jeg 6+4. Det er nok altfor tidlig, og jeg hørte at dit jeg skal, tar de bare utvendig ul (Familieklinikken), så nå angrer jeg at jeg bestilte time dit, veldig dumt hvis de ikke ser noe... Nå har alle symptomene kommet tilbake for fullt, da:)

Hvordan gikk det på UL? Fikk du sett noe selv om de gjorde det utvendig? :)

Back
Topp