Tidlig ultralyd :)

Håp&glede

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Idag var vi på tidlig ultralyd (13+4) hun satt meg tilbake to dager (13+2) men vi skulle ikke endre noe før oul enda:) det var en kjempe fin opplevelse, hun brukte god tid og gikk gjennom alt, og alt stod kjempe fint til med lille frøkna mi:) ja, tenk det... En liten jente og alt var helt ok:) mine tårer triller bare jeg tenker på det. Hun vinket til oss med det samme vi så henne <3

Fra uke 9 har jeg vært helt sikker på at det var en frøken i magehuset. Selvsagt samme hvilket kjønn, men det var så merkelig at jeg fikk en så sterk følelse også stemte det:)

Ville bare fortelle den fine nyheten vår til noen:) :) :) <3 <3ImageUploadedByBV Forum1459247190.132307.jpg

Så fantastisk! Gratulerer så mye :)

Ååå! Gratulerer med nyheten om en liten jente:Heartpink
Nå ble jeg bare enda mer spent og rørt, når jeg tenker på UL-timen vi har i morgen(13+5)
Har hatt en skikkelig sterk følelse på jente hele tiden og andre rundt oss har sagt "henne/hun" helt ubevisst når vi har pratet om vårt lille bollefrø! -Så det hadde vært gøy om de klarer å se det tydelig allerede i morgen om det lurer seg en liten prins eller prinsesse der inne:love7

Tusen takk:) vi er i lykkerus. Var dere også på ul? Hvor langt er du på vei da og gratulerer til deg også:)
Tusentakk :)
Vi var på tidlig ultralyd i dag ja, så et lite frø som koste seg inni mavehuset :) alt så bra ut :)
ble ikke snakk om kjønn, så jeg venter spent til uke 18 :)
Er 12+4, akkurat som jeg hadde regna ut selv :)

Ååå! Gratulerer med nyheten om en liten jente:Heartpink
Nå ble jeg bare enda mer spent og rørt, når jeg tenker på UL-timen vi har i morgen(13+5)
Har hatt en skikkelig sterk følelse på jente hele tiden og andre rundt oss har sagt "henne/hun" helt ubevisst når vi har pratet om vårt lille bollefrø! -Så det hadde vært gøy om de klarer å se det tydelig allerede i morgen om det lurer seg en liten prins eller prinsesse der inne:love7

Åhh du må glede deg masse:) jeg var så utrolig spent og har ventet leeenge på denne timen:) hun sa at det egentlig var helt sikkert at det var en liten frøken, men hun kunne være litt ydmyk og si at det var 90% :) det var helt fantastisk å se henne. Tårene mine trillet fra start til slutt:) helt ubeskrivelig :) masse lykke til imorgen:) skriv til oss imorgen da:)

Åhh du må glede deg masse:) jeg var så utrolig spent og har ventet leeenge på denne timen:) hun sa at det egentlig var helt sikkert at det var en liten frøken, men hun kunne være litt ydmyk og si at det var 90% :) det var helt fantastisk å se henne. Tårene mine trillet fra start til slutt:) helt ubeskrivelig :) masse lykke til imorgen:) skriv til oss imorgen da:)
Bor du i Oslo? Jeg er veldig lyst til å tá en ny ultralyd også men ville ha noe som var flink på organrettet ultralyd og som kunne si noe om kjønn :)

Bor du i Oslo? Jeg er veldig lyst til å tá en ny ultralyd også men ville ha noe som var flink på organrettet ultralyd og som kunne si noe om kjønn :)
Nei jeg bor dessverre i Stavanger... Forstår at du vil ta en ny ul. Ikke alle som er gode på å se kjønn har jeg forstått. Mange er veldig usikre så tidlig. Venninnen min gikk til en annen dame, og hun var ikke så flink til å se kjønnet. Jeg vet jo ikke om dette er sikkert, men hun var veldig sikker i sin sak og viste det klart frem til oss:) hun sa også på forhånd at i uke 13 kan jeg se kjønnet. håper du finner noen, er veldig verdt det synes jeg:) så liker jeg å planlegge å kjøpe litt jenteklær og slikt da:) lykke til:) klem

Back
Topp