Tidlig ultralyd :)

Nei jeg bor dessverre i Stavanger... Forstår at du vil ta en ny ul. Ikke alle som er gode på å se kjønn har jeg forstått. Mange er veldig usikre så tidlig. Venninnen min gikk til en annen dame, og hun var ikke så flink til å se kjønnet. Jeg vet jo ikke om dette er sikkert, men hun var veldig sikker i sin sak og viste det klart frem til oss:) hun sa også på forhånd at i uke 13 kan jeg se kjønnet. håper du finner noen, er veldig verdt det synes jeg:) så liker jeg å planlegge å kjøpe litt jenteklær og slikt da:) lykke til:) klem
Tusen takk! Jeg hørt mye positiv om en gynekolog litt langt herfra og har lyst til å dra til klinikken hans. Men det koster 1700kr og mange synes det er altfor dyrt så jeg ble usikkert :( men tror jeg gjør det, og om det ikke går får jeg uansett ser på babyen min og det er koselig det <3
Klem og masse lykke til videre til deg også :)

Tusen takk! Jeg hørt mye positiv om en gynekolog litt langt herfra og har lyst til å dra til klinikken hans. Men det koster 1700kr og mange synes det er altfor dyrt så jeg ble usikkert :( men tror jeg gjør det, og om det ikke går får jeg uansett ser på babyen min og det er koselig det <3
Klem og masse lykke til videre til deg også :)
Slike ting er alltid dyrt, men jeg forstår at du ønsker å se at alt er ok. Spesielt hvis de er veldig dyktige der:) Da kan du roe deg litt mer ned også etterpå. du får legge ut et bilde hvis du bestemmer deg for å gå da:) spent!:)

Slike ting er alltid dyrt, men jeg forstår at du ønsker å se at alt er ok. Spesielt hvis de er veldig dyktige der:) Da kan du roe deg litt mer ned også etterpå. du får legge ut et bilde hvis du bestemmer deg for å gå da:) spent!:)
Det skal jeg gjøre vettu :-) gratulerer så mye med en lille prinsesse <3

Idag var vi på tidlig ultralyd (13+4) hun satt meg tilbake to dager (13+2) men vi skulle ikke endre noe før oul enda:) det var en kjempe fin opplevelse, hun brukte god tid og gikk gjennom alt, og alt stod kjempe fint til med lille frøkna mi:) ja, tenk det... En liten jente og alt var helt ok:) mine tårer triller bare jeg tenker på det. Hun vinket til oss med det samme vi så henne <3

Fra uke 9 har jeg vært helt sikker på at det var en frøken i magehuset. Selvsagt samme hvilket kjønn, men det var så merkelig at jeg fikk en så sterk følelse også stemte det:)

Ville bare fortelle den fine nyheten vår til noen:) :) :) <3 <3Vis vedlegget 168803

Gratulerer♡ var du hos sigrid's? Jeg skal der 29 april :) har du vært dårlig i svangerskapet?:)

Back
Topp