Tusen takkSå herlig! Gratulerer så masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå herlig! Gratulerer så masse![]()
Takk takkSå koselig! Gratulerer med lille prinsessa![]()
Tusen takkÅ så kjekt med en liten jenteOg så godt å få se at alt står bra til
![]()
Tusen takkHerliggratulerer med en liten prinsesse i magen
![]()
TakkGratulerer![]()
Tusen takkSå fantastisk! Gratulerer så mye![]()
Tusen takkGratulerer med vel gjennomført ul! Så koselig![]()
Tusen takkSå godt at alt så bra utogså så herlig at følelsen din av jente stemte!
![]()
Tusen takkGratulerer så mye ❤
Tusen takkGratulere med jente i magen
Jeg er i dag 13+4, samme som deg, og skal på tidlig UL i morgen
Nå ble jeg ekstra spendt
Tusen takk! Jeg hørt mye positiv om en gynekolog litt langt herfra og har lyst til å dra til klinikken hans. Men det koster 1700kr og mange synes det er altfor dyrt så jeg ble usikkertNei jeg bor dessverre i Stavanger... Forstår at du vil ta en ny ul. Ikke alle som er gode på å se kjønn har jeg forstått. Mange er veldig usikre så tidlig. Venninnen min gikk til en annen dame, og hun var ikke så flink til å se kjønnet. Jeg vet jo ikke om dette er sikkert, men hun var veldig sikker i sin sak og viste det klart frem til osshun sa også på forhånd at i uke 13 kan jeg se kjønnet. håper du finner noen, er veldig verdt det synes jeg
så liker jeg å planlegge å kjøpe litt jenteklær og slikt da
lykke til
klem
Slike ting er alltid dyrt, men jeg forstår at du ønsker å se at alt er ok. Spesielt hvis de er veldig dyktige derTusen takk! Jeg hørt mye positiv om en gynekolog litt langt herfra og har lyst til å dra til klinikken hans. Men det koster 1700kr og mange synes det er altfor dyrt så jeg ble usikkertmen tror jeg gjør det, og om det ikke går får jeg uansett ser på babyen min og det er koselig det <3
Klem og masse lykke til videre til deg også![]()
Tusen takkGratulerer <3
Det skal jeg gjøre vettuSlike ting er alltid dyrt, men jeg forstår at du ønsker å se at alt er ok. Spesielt hvis de er veldig dyktige derDa kan du roe deg litt mer ned også etterpå. du får legge ut et bilde hvis du bestemmer deg for å gå da
spent!
![]()
Idag var vi på tidlig ultralyd (13+4) hun satt meg tilbake to dager (13+2) men vi skulle ikke endre noe før oul endadet var en kjempe fin opplevelse, hun brukte god tid og gikk gjennom alt, og alt stod kjempe fint til med lille frøkna mi
ja, tenk det... En liten jente og alt var helt ok
mine tårer triller bare jeg tenker på det. Hun vinket til oss med det samme vi så henne <3
Fra uke 9 har jeg vært helt sikker på at det var en frøken i magehuset. Selvsagt samme hvilket kjønn, men det var så merkelig at jeg fikk en så sterk følelse også stemte det
Ville bare fortelle den fine nyheten vår til noen![]()
![]()
<3 <3Vis vedlegget 168803