Tidlig ultralyd?

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Tenker dere å ta tidlig ultralyd? Å isåfall, hvilken uke?
Vi har bestemt oss for at vi ønsker dette, men aner ikke når! En del av meg vil se så fort det er mulig å se et bankende hjerte, mens en annen del av meg vil vente til vi kan se litt mer! :p tenker kanskje å bestille en i uke 7 å en i uke 12! :)
 
Jeg har veldig lyst på en tidlig UL, men jeg vet heller ikke når. Kanskje rett før jul i uke 8 - 9. Da kan vi se på det som en slags julepresang til oss selv. Er alt fra da kan vi begynne å fortelle det til den nærmeste familien.
 
Jeg har veldig lyst på en tidlig UL, men jeg vet heller ikke når. Kanskje rett før jul i uke 8 - 9. Da kan vi se på det som en slags julepresang til oss selv. Er alt fra da kan vi begynne å fortelle det til den nærmeste familien.
Det er det vi å tenker! :) artig å kunne fortelle det til familien i jula! :)
 
Her blir det vel i slutten av uke 6 eller uke 7 tenker jeg. Håper jeg :) finner vel ut av det når jeg ringer legen i løpet av uka.

Her blir det ikke å fortelle før på nyåret. Er uke 12 i januar en gang.
 
Blir nok en i uke 7 og en rundt uke 12 :)
 
Siden jeg har en eller to prøverørsbabyer i magen får vi tidlig UL i uke 7. Har fått tid den 11.12 Er veldig spent på om vi får se ett eller to hjerter som slår da.
 
Her er det også prøverør, så vi får tidlig ul. Har fått time 16.12, då er eg 7+6 :)
 
Jeg har mistet flere ganger så her blir det tidlig ul mulig allerede uke 6. Fikk klar beskjed fra sykehuset om det sist gang.
 
Jeg får tett oppfølging grunnet mange spontanaborter, så jeg får UL fra uke 5...
 
Jeg har fått beskjed om å komme i uke 5 :) Da kommer jeg i uke 5 hehe :)
 
Jeg har fått beskjed om å komme i uke 5 :) Da kommer jeg i uke 5 hehe :)

Jaja, så klart :) Jeg bare sier at jeg ikke visste at det gikk an.. :) Jeg har også fått beskjed om å komme neste uke på torsdag, da er jeg 5+3. Lurer på om jeg også kan ta ul, hvis det faktisk går an!
 
Grunnen til at jeg skal inn så tidlig er for at jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren hvor det resulterte i at egglederen min sprakk :( De vil ha meg inn med det samme hjertet begynner å slå slik at de kan se at fosteret ligger der det skal :) Du får helt sikkert UL hvis du skal inn 5+3 :)
 
Grunnen til at jeg skal inn så tidlig er for at jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren hvor det resulterte i at egglederen min sprakk :( De vil ha meg inn med det samme hjertet begynner å slå slik at de kan se at fosteret ligger der det skal :) Du får helt sikkert UL hvis du skal inn 5+3 :)

Skjønner. Håper den ligger der den skal denne gangen! ;) Kanskje, hadde vært noe. Så kunne jeg roet meg litt ned jeg også.
 
Hvis testene fortsetter å holde seg sterke så ønsker jeg tidlig UL for å sjekke at alt er i orden pga. blødninger nå i starten
 
Back
Topp