Tidlig ultralyd :)

Her blir det UL i uke 8+3 og i uke 12 :) Lurer på om jeg skal bytte til tidligere den første ULen :P

Her blir det forhåpentligvis ul snart. Legen sendte henvisning på fredag

Termin 05.01.2015 <3

Jeg skal når jeg er 6+3, privat, og offentlig i uke 9-10 tror jeg legen sa.. Venter også på tirsdag,da skal jeg ta hcg prøve,som jeg forhåpentlighvis har noen svar på til torsdagen..

Vet ikke om jg klare å vente med å dra til legen imorgen:eek:.For det kommer konstant den mensensmerten.:mad: Er det veldig vanlig under graviditeten?:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ikke uvanlig med menssmerter, legen din kan nok gi deg bedre svar..masse lykke til:Heartred

Sitter på legevakta nå. Når jg kom hen til luka. Å spurte hun hva det gjalt.Jg sa det var graviditet og har masse blødninger og har mensensmertene.Hun sa det er mulig spontan abort. :mad:Men jg sa jg ville inn til legen. Håper bare det går bra md graviditeten og i å med at jg hadde også den celleprøving på fredagen at det er noe i forbindelse med den eller at det mens og fremdels gravid:)

Jeg skal ta i uke 10, fordi jeg må bare se på den lille og klarer ikke å vente lengre ;-)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Hvorfor får dere tidlig ul? Jeg har også lyst på, for er gravid for andre gang, å forrige gang merka jeg det fort å var veldig kvalm osv. Men den her gangen merker jeg ingenting, så føler meg ikke særlig gravid:-/ er 5+3 Idag..

Hvorfor får dere tidlig ul? Jeg har også lyst på, for er gravid for andre gang, å forrige gang merka jeg det fort å var veldig kvalm osv. Men den her gangen merker jeg ingenting, så føler meg ikke særlig gravid:-/ er 5+3 Idag..

Jeg har selv bestilt og må betale 1000,- :/

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg får fordi jeg har mistet tre ganger siste året, får ekstra oppfølging..

Termin 5. Januar:)

Har hatt 3 SA/MA derfor får jeg UL tidlig :)
Verdt å betale 1000 kr for å se om alt er bra :)

❤️01.01.15❤️

Sitter på legevakta nå. Når jg kom hen til luka. Å spurte hun hva det gjalt.Jg sa det var graviditet og har masse blødninger og har mensensmertene.Hun sa det er mulig spontan abort. :mad:Men jg sa jg ville inn til legen. Håper bare det går bra md graviditeten og i å med at jg hadde også den celleprøving på fredagen at det er noe i forbindelse med den eller at det mens og fremdels gravid:)

Hvordan går d? Hva sa legen? Håper alt er bra m spiren :)

❤️01.01.15❤️

Fordi jeg har mistet 3 ganger, og fordi jeg gaten sykdom som gjør at jeg får ekstra oppfølging

Termin 05.01.2015 <3

Det gikk ikke så veldig bra. Hun legen var så vanskelig å prate med. Hun sa utifra de beskrivelsen jg ga med lignene mensensmerter,trodde legen at det kan har vært en abort.:mad:Men hun var usikker.:confused:Jeg ble forvirret av henne.Men hun sa til meg at du må ta en urinprøve og stixs.Det utslag på urinstixen og har urinveisinfeksjon.Hun sa også at det hadde ingenting med celleprøven med de blødningene.Fordi det hadde kommet så mye blod og at jg jadde smerte av og til.Jg sa til henne at jeg skal hen til labratoriumet å ta en ny urinprøve,for den forrige hadde de kastet ved feil.Så jg skal hen imorgen, da vil jg spørre de i luka om jg kan prate med legen om blødningene mine.Har ikke så mye smerter nå.Så jeg er ganske forvirra og frustret.men jg tenker positiv og håper de sier noe annet hos fastlegen min:)Så det ennå håp:)

Det gikk ikke så veldig bra. Hun legen var så vanskelig å prate med. Hun sa utifra de beskrivelsen jg ga med lignene mensensmerter,trodde legen at det kan har vært en abort.:mad:Men hun var usikker.:confused:Jeg ble forvirret av henne.Men hun sa til meg at du må ta en urinprøve og stixs.Det utslag på urinstixen og har urinveisinfeksjon.Hun sa også at det hadde ingenting med celleprøven med de blødningene.Fordi det hadde kommet så mye blod og at jg jadde smerte av og til.Jg sa til henne at jeg skal hen til labratoriumet å ta en ny urinprøve,for den forrige hadde de kastet ved feil.Så jg skal hen imorgen, da vil jg spørre de i luka om jg kan prate med legen om blødningene mine.Har ikke så mye smerter nå.Så jeg er ganske forvirra og frustret.men jg tenker positiv og håper de sier noe annet hos fastlegen min:)Så det ennå håp:)

Krysser fingrene for deg! Håper virkelig det går bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp