Hei,er gravid i uke 4,jg var hos legen å fylte inn papirer og tok blodprøver.Tilslutt spurte legn om dt var lenge siden jg hadde tatt celleprøve.Jg sa,ja. Derfor så tok vi en på første svangerskapskontroll. Hun sa at det ikke vondt.Men jg synes det var ubehagelig. og hun sa det er vanlig å blø,så kom det litt under prøven.Så jg fikk tatt på meg et bind. Men det jeg lurer på hvor lenge blø man?Og hvor mye kan man event.blø?Og er det vanlig å har så kraftige mensensmerter?Har hørt og lest på nette at det er vanlig å blø litt etterpå man har hatt celleprøving.. Og noen kan blø i noen dager. Men jeg har kraftig mensensmerter og har vondt. Ikke hele tiden.Har en del blødninger,jg er kjempe bekymret og redd jg har hatt tidlig spontan abort. Jg ringte legevakta i går tidlig lørdag morgen.Hun sa "det er vanlig å blø etter celleprøve. Men om det ikke gi seg over helga så må du ringe igjen.Hun sa at ikke bekymere deg. Jg sa jeg skulle til legen min på mandagen for de hadde kasta urinprøven min ved feil. Så de ville at jg skulle komme tilbake og ta en ny urinprøve.Da tenkte jeg skulle ta de opp med dem om smertene og blødningene. Så jg gruer meg å få svart fordi jeg er så redd for å bli skuffet.Har så lyst til å ta en ultralyd nå for å se om alt er greit.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app