Tidlig ultralyd :)

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Er det noen her som skal det? Eventuelt hvem uke vil dere ta det i og hvorfor? :) lurer på om jeg skal bestille i uke 11 for og vite at alt er bra før vi sier det til noen :) hva tenker dere? Hva kan man se på ul uke 11-12? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I uke 11-12 ser man mye. Da er det en mini baby inni der som vifter med armer og bein. Kjempekoselig!

Selv skal jeg på ultralyd nå til fredag 6+6 for å bare se ett bankene hjerte og om det er en eller to :P

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Takk for svar. Kanskje jeg venter til mellom 10-12 :) er jo 5 uker i morgen, så bare 5 uker igjen og vente :) har lyst til og se mest mulig.

Jeg skal i uke 7 + 3. Egentlig bare for å se at det er noe der, klarer ikke helt å tro på det enda :D

Jeg skal når jeg er 7+6;). Da ser man litt mer en hjerte:). Men drar mest for å se at alt er bra og at det blir mer virkelig for meg:). Skal også bestille i uke 12:). Vil se lille kroppen med armer og bein;). Og vil gjerne se at akt er bra før ferien;)

Termin: 6.januar 2015❤️

Får ringe og høre i morgen hva de sier jeg da :) noen her som er fra Hønefoss? Hvor har dere bestilt isåfall? :)

Desverre, jeg bestiller i Fredrikstad :)

Jeg bestiller en i uke 8 og en i uke 13:) Vært igjennom såpass nå at jeg må vite at hjertet slår og fortsetter å slå.... Moro og nervepirrende med ul!:)

14. Januar 2015?

Jeg skal i morgen igjen,6+3, får ekstra oppfølging på sykehuset fordi jeg har mistet flere ganger..
Spent om vi får se ett bankende hjerte i morgen:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Jeg skal i morgen igjen,6+3, får ekstra oppfølging på sykehuset fordi jeg har mistet flere ganger..
Spent om vi får se ett bankende hjerte i morgen:)

❤️️Termin 5.januar❤️
Så spennende med ul:).

Jeg skal i uke 8-9..for å se at det faktisk er noe der :) er litt uvirkelig..! Tenkte å ta senere, men mannen skal bort på jobb, så da blir det før han drar! Bare 2 uker til :)

Hei,er gravid i uke 4,jg var hos legen å fylte inn papirer og tok blodprøver.Tilslutt spurte legn om dt var lenge siden jg hadde tatt celleprøve.Jg sa,ja. Derfor så tok vi en på første svangerskapskontroll. Hun sa at det ikke vondt.Men jg synes det var ubehagelig. og hun sa det er vanlig å blø,så kom det litt under prøven.Så jg fikk tatt på meg et bind. Men det jeg lurer på hvor lenge blø man?Og hvor mye kan man event.blø?Og er det vanlig å har så kraftige mensensmerter?Har hørt og lest på nette at det er vanlig å blø litt etterpå man har hatt celleprøving.. Og noen kan blø i noen dager. Men jeg har kraftig mensensmerter og har vondt. Ikke hele tiden.Har en del blødninger,jg er kjempe bekymret og redd jg har hatt tidlig spontan abort. Jg ringte legevakta i går tidlig lørdag morgen.Hun sa "det er vanlig å blø etter celleprøve. Men om det ikke gi seg over helga så må du ringe igjen.Hun sa at ikke bekymere deg. Jg sa jeg skulle til legen min på mandagen for de hadde kasta urinprøven min ved feil. Så de ville at jg skulle komme tilbake og ta en ny urinprøve.Da tenkte jeg skulle ta de opp med dem om smertene og blødningene. Så jg gruer meg å få svart fordi jeg er så redd for å bli skuffet.Har så lyst til å ta en ultralyd nå for å se om alt er greit.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei,er gravid i uke 4,jg var hos legen å fylte inn papirer og tok blodprøver.Tilslutt spurte legn om dt var lenge siden jg hadde tatt celleprøve.Jg sa,ja. Derfor så tok vi en på første svangerskapskontroll. Hun sa at det ikke vondt.Men jg synes det var ubehagelig. og hun sa det er vanlig å blø,så kom det litt under prøven.Så jg fikk tatt på meg et bind. Men det jeg lurer på hvor lenge blø man?Og hvor mye kan man event.blø?Og er det vanlig å har så kraftige mensensmerter?Har hørt og lest på nette at det er vanlig å blø litt etterpå man har hatt celleprøving.. Og noen kan blø i noen dager. Men jeg har kraftig mensensmerter og har vondt. Ikke hele tiden.Har en del blødninger,jg er kjempe bekymret og redd jg har hatt tidlig spontan abort. Jg ringte legevakta i går tidlig lørdag morgen.Hun sa "det er vanlig å blø etter celleprøve. Men om det ikke gi seg over helga så må du ringe igjen.Hun sa at ikke bekymere deg. Jg sa jeg skulle til legen min på mandagen for de hadde kasta urinprøven min ved feil. Så de ville at jg skulle komme tilbake og ta en ny urinprøve.Da tenkte jeg skulle ta de opp med dem om smertene og blødningene. Så jg gruer meg å få svart fordi jeg er så redd for å bli skuffet.Har så lyst til å ta en ultralyd nå for å se om alt er greit.

De ser nok ikke noe nå så tidlig. Men be om at de tar hcg blodprøve av deg på mandag, så en ny etter et par dager. Den skal stige om du er gravid. Det er vanlig med mensmurringer og litt ubehag i magen når man er gravid, men ta dette opp med legen din på mandag. Masse lukke til og må spiren klore seg fast❤️

Vet ikke om jg klare å vente med å dra til legen imorgen:eek:.For det kommer konstant den mensensmerten.:mad: Er det veldig vanlig under graviditeten?:eek:

Får ringe og høre i morgen hva de sier jeg da :) noen her som er fra Hønefoss? Hvor har dere bestilt isåfall? :)

Ikke fra hønefoss. Men ikke så langt unna:) Legen sendte henvisning til Ringerike på fredag. Så håper det ikke tar så lang tid :D jeg skal ta tidlig ul for å se at alt står bra til siden jeg har hatt ett par SA'r. Så klarer ikke helt å slappe av enda. Men håper det vil gå bra nå:)

Jeg tenkte å ta UL i ca uke 8.. sønnen min blir 3 10 juni.. så jeg tenkte å se at alt er i orden til da, og eventuelt pakke inn bildene sammen med en storebror teskjorte.. og røpe det på den måten ☺

Jeg skal på UL på onsdag, 7+3.. For å se om det er liv.. Er litt bekymret etter SA sist gang.. Også bestiller jeg nok en i uke 12.. Moro å se utvikling, men også greit å ta i akkurat uke 12 fordi det er den uken man ser evt nakkefold om barnet har downs..

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Har veldig lyst til og se i uke 12 jeg også :) se om jeg finner noe sted som de tar det privat i Hønefoss. Eventuelt i Drammen :) hadde vært godt og sett flere ganger, men har ingen ting og bekymre meg for. Første gang jeg er gravid og alt er vist som det skal :)

Back
Topp