Tidlig ultralyd?

Har bestilt privat til uke 12, blir kjempe stas å se liv i magen! :D Å henge opp på kjøleskapet såklart ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått time den 23.juli er da 8+3:)
 
Usikker på om jeg skal bestille tidlig ul. Sist fikk jeg henvisning fra lege. Men om baby enda er i magen ved uke 26 ca blir det bestilt 3D ul.

Termin 11 mars 2014 ♡
 
Jeg har fått henvisning av lege så venter spent :) håper ikke de er så treige :D
 
Jeg skal :) gynekologen min sendte inn timebestilling til sykehuset nå, så jeg skulle få om en 5 ukers tid. Hun mente det ikke var noen vits før. Jeg får det fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, og fordi jeg hadde MA i uke 8 sist. Så jeg håper det passer slik at jeg er mer enn 8 uker på vei. :)
 
Bestilt meg time til tidlig ul idag... Ettersom det er ferie nå fikk jeg ikke time før 5 aug... da er jeg i uke 9.. så gleder meg masse og håper huleboeren min holder seg på plass til da :)
 
Får ikke ordnet med ul, siden det er ferietid nå.... Min gyn og ivf klinikken har tatt ferie og er ikke tilbake før rundt 12 aug.... Så.... Får da sikkert ikke ul før i uke 10 +- :) men det får våge seg, håper den lille er med oss til det og lengere <3
 
Back
Topp