Tidlig ultralyd?

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Vurderer å bestille tidlig ul, og den klinikken jeg ser på tar ul. allerede i uke 7. Noen som har erfaring med dette og vet om det er verdt pengene så tidlig? Og er det flere som tenker på å ta en tidlig ul ? :D
 
Jeg får nok ul pga min bakgrunn, men hvis jeg skulle betalt selv tror jeg at jeg ville ventet til uke 8 eller 12 :)
 
Er det ikke mye å se i uke 7? :) jeg er så ivrig på å se om den lille har det bra! Klarer såvidt å vente! ;o!
 
Jeg har bestilt ul i uke 12, men har ingen erfaring om hva som er lurest. Jeg valgte uke 12 for det er da rimelig sikkert at alt går bra, så sant alt er fint på den ul..:)
 
Jeg skal spørre legen imorgen. Jeg er blitt usikker på om jeg er 5 eller 11 uker på veg, og det er faktisk mange uker i forskjell :p

Får jeg ikke så bestiller jeg selv.
 
Du ser hvertfall at hjertet slår. Men ikke noe særlig mer

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Skal selv ha når jeg er nesten 9 uker. For å sjekke at det er liv, og om det evt er flere

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Du kan se hjertet i uke 7, av og til uke 6 også, men da kan man være uheldig med at det enda ikke har begynt å slå. Jeg har hatt ul uke 6, 9, 10 og 12 (i ulike svangerskap), og det er mye kjekkere å se litt senere, for da begynner fosteret å beveger seg :)
 
Jeg har bestilt privat UL i uke 8, for å se at det er et bankende hjerte der. Kommer kanskje til å bestille en til i uke 11-12, for å sjekke at alt er bra med tanke på nakkefold og slikt.
 
Åååå jeg har ført ultralyd 18 juli! Aner ikke hvor langt jeg er da.. Kanskje uke 7:)
 
Vi bestilte i slutten av juli, på grunn av at vi vil se det står bra til:)
 
Jeg har bestilt privat UL i uke 8, for å se at det er et bankende hjerte der. Kommer kanskje til å bestille en til i uke 11-12, for å sjekke at alt er bra med tanke på nakkefold og slikt.


Ser man ikke det med nakkefolden før uke 11 eller 12?
 
Jeg skal ha privat UL når jeg er ca 11 uker på vei:) Blir litt mer virkelig etter man har vært på UL og sett det lille nurket (føler meg egentlig ikke gravid foruten at jeg er sinnsykt trøtt, men gjorde ikke det med første heller :) )
 
Ok, tror jeg skal flytte litt på timen så fall, så får de sjekket alt.

Ja, hvis du vil ha det sjekket så:) Men jeg har også hørt at ikke alle private vil sjekke nakkefold, så kan også være lurt å spørre om de kan sjekke når du bestiller timen.
 
Da har jeg bestilt 17.juli, ca. 7+2 da :D!
 
jeg skal uke 6+4. sist svangerskap var det så fint å få se hjerte og å få bekrefte graviditeten. jeg var også da mellom 6 og syv uker på vei. <3
 
Back
Topp