Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må du fortelle hun hvorfor du skal ha time da? det er vel strengt tatt ikke noe andre enn legen trenger å vite. det er kanskje enklere å få time om man sier hva det gjelder, men du må ikke.Jo, er nok kamskje det, men da må jeg innom legen å få henvisning først. Og akkurat nå jobber naboen min hos fastlegen min... Har ikke lyst å gå på legetime der enda... Vil jo holde detbskjult litt til...
Jeg tror ikke det, i alle fall ingen planer om det. Selvsagt lenge til slutten av august når det blir oul, men tenker tiden flyr siden det er sommer og ferie jeg.Godt det ikke bare er meg da
Dere som er på ul rundt uke 6, går dere på flere ul før den ordinære?
14.februar 2014 ♡
Er det mange som tenker å bestille time til tidlig ultralyd? Evt. når? Jeg har vært på ultralyd i uke 12 begge ganger før, og kommer sikkert til å bestille ul i uke 12 denne gangen også. Jeg syns det er veldig godt å se at det er en levende baby inni magen - og høre at det står bra til. Flere som tenker som meg og ikke klarer å vente til ordinær ul?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg skjønner. Tenkte hun satt i skranken jeg. Litt værre på lab ja.må du fortelle hun hvorfor du skal ha time da? det er vel strengt tatt ikke noe andre enn legen trenger å vite. det er kanskje enklere å få time om man sier hva det gjelder, men du må ikke.
Må ikke so det... Men der er jo en viss fare for å møte henne på lab når prøvene skal tas![]()