Tidlig ultralyd

På grunn av flere aborter så skal jeg på tidlig UL i uke 8+0! Blir veldig spennende :) Har hatt en veldig høy hcg, så blir spennende å se om jeg har en eller to mageboere også ;)

Jo, er nok kamskje det, men da må jeg innom legen å få henvisning først. Og akkurat nå jobber naboen min hos fastlegen min... Har ikke lyst å gå på legetime der enda... Vil jo holde detbskjult litt til...
må du fortelle hun hvorfor du skal ha time da? det er vel strengt tatt ikke noe andre enn legen trenger å vite. det er kanskje enklere å få time om man sier hva det gjelder, men du må ikke.

Godt det ikke bare er meg da ;)
Dere som er på ul rundt uke 6, går dere på flere ul før den ordinære?

14.februar 2014 ♡
Jeg tror ikke det, i alle fall ingen planer om det. Selvsagt lenge til slutten av august når det blir oul, men tenker tiden flyr siden det er sommer og ferie jeg.
Om jeg skulle vært en gang til så ville det vært om mannen ønsket siden han ikke var med nå, men tviler på at han ønsker det.

Skal på torsdag da er jeg 8 uker. Er kun fordi jeg selv må se ett hjerte som slår. :) har 3 barn fra før men like spennende hver gang;)

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Jeg tror jeg vil bestille etter ferien, blir da i den 13. uken. For å vite at det ser fint ut der inne :)

Termin 14. februar <3

må du fortelle hun hvorfor du skal ha time da? det er vel strengt tatt ikke noe andre enn legen trenger å vite. det er kanskje enklere å få time om man sier hva det gjelder, men du må ikke.

Må ikke so det... Men der er jo en viss fare for å møte henne på lab når prøvene skal tas;)

Hm, ser jeg ikkebhelt fikk til det sitatgreiene;) ja, ja

Er det mange som tenker å bestille time til tidlig ultralyd? Evt. når? Jeg har vært på ultralyd i uke 12 begge ganger før, og kommer sikkert til å bestille ul i uke 12 denne gangen også. Jeg syns det er veldig godt å se at det er en levende baby inni magen - og høre at det står bra til. Flere som tenker som meg og ikke klarer å vente til ordinær ul?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde nok klart å vente, men det er hjertefeil i familien så vi skal inn i uka 12 nå som sist. håper alt står bra til.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Kommer til å ha tett oppfølging med UL hos privat gynekolog slik som jeg hadde med første.

Vi skal ikke på tidlig ul :-) Håper å få høre hjerteslagene på første kontroll i uke 10, men det er vel ikke så stor sannsynlighet for at vi får det.

Siden jeg er innlagt på sykehus så var jeg på ultralyd 6+3 da jeg kom hit. Så et lite bankende hjertee<3 håper bare den overlever.. Har hatt MA før og er livredd:/ blir mange ultralyder her håper jeg:) overnervøs:P

Må ikke so det... Men der er jo en viss fare for å møte henne på lab når prøvene skal tas;)
Jeg skjønner. Tenkte hun satt i skranken jeg. Litt værre på lab ja.
Jeg tok prøver her om dagen, og hun labdama skravlet i et om kvalmen hun hadde hatt da hun var gravid.. Så jeg skjønner hva du mener, er ikke til å ta feil av når de ser den blodprøvelappen..

Termin 1.februar 2014

er nok ikke det:/ får se hva jeg gjør. Tenkte åbfiske litt om hun ikke skal på ferie snart;)

Da fikk jeg svar fra JM.
Fikk tidlig ul den 25. juni!! Gleder oss noe helt vanvittig å få bekreftet med noe mer enn streker på pinner :p

Skal være nøyaktig 6 uker da ♡

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Jeg har både lyst og ikke lyst til tidlig UL.
Nå er mannen uansett borte til 28 juni, og jeg har legetime 1 juli, så da snakker vi nok med legen om det da. Vil iallefall ha med meg mannen om jeg skal . Så da blir det uansett ikke før etter 8+3.

Jeg skal til torsdag!!!:-) er 6+2 da:-) er pga ivf at jeg skal så tidlig :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Kommer til å ta UL i uke 8-9 på egen regning, derretter i uke 12-13. Bare må <3

hm... har ikke bestemt meg. gjorde det med de to første, men lurer på om jeg skal holde meg om legen finner et bankende hjerte rundt uke 12:)

nr 3 ventes 21.02.14♥

Back
Topp