Tidlig ultralyd og kjønn

Jeg anbefaler ultralydjordmor i bergen på det varmeste! Hun heter Marianne, finner henne på facebook, enkelt å bestille time :) Koselig dame, med gode ul-apparat så hun kan se det meste. Hun kan se kjønn tidlig.

Vi var på tidlig ultralyd i uke 13+2, mest for å sjekke at alt så fint ut. Men da kunne hun se kjønn, og jeg så det selv og. Så her kommer det en gutt :happy:

Vi var på organrettet ul 13 + 3 og fikk som vi ønsket en grundige gjennomgang av baby. Vi fikk også sett en liten tut mellom bena og en lege som mente det var 80% sannsynlig at det er en bittelillebror i magen. ❤️

Fikk vite 90% sikkert 13+0 at det er en liten frøken :dummy1: Venter til det er bekreftet på OUL :woot: Er fra Oslo, så kan dessverre ikke anbefale noen i Bergen:anyone

Jeg anbefaler ultralydjordmor i bergen på det varmeste! Hun heter Marianne, finner henne på facebook, enkelt å bestille time :) Koselig dame, med gode ul-apparat så hun kan se det meste. Hun kan se kjønn tidlig.
Det er her tok TUL i uke 7. Så blir nok henne en gang til ja :)

Vi skal på vår tredje TUL i uke 15+4 om 14 dager for å sjekke kjønn. Er så spent!!! ❤️Klarer ikke vente helt til OUL som er bare 2,5 uker senere :laughing002

Her fikk jeg vite jente 13+0 og gutt 13+4.
Jeg så det han så 13+0 som fikk han til å si jente, men jeg så også den lille tuten i går! Hahah!

Spent på hva neste uke viser :D

Back
Topp