Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler ultralydjordmor i bergen på det varmeste! Hun heter Marianne, finner henne på facebook, enkelt å bestille time Koselig dame, med gode ul-apparat så hun kan se det meste. Hun kan se kjønn tidlig.
Besøker fra juli gruppen.. Bestilte time hos henne nå denne uken på bakgrunn av det du skrev her
Det er her tok TUL i uke 7. Så blir nok henne en gang til jaJeg anbefaler ultralydjordmor i bergen på det varmeste! Hun heter Marianne, finner henne på facebook, enkelt å bestille time Koselig dame, med gode ul-apparat så hun kan se det meste. Hun kan se kjønn tidlig.
Er det innvendig eller utvendig ultralyd i uke ca 14?
Jeg har bare hatt utvendig ul, hadde første ul da jeg var 7+2 (har hatt tre ul til nå).Er det innvendig eller utvendig ultralyd i uke ca 14?
Ååå. Spennende jeg skal 13+2, men ser jo at man må ta det med en klype saltHer fikk jeg vite jente 13+0 og gutt 13+4.
Jeg så det han så 13+0 som fikk han til å si jente, men jeg så også den lille tuten i går! Hahah!
Spent på hva neste uke viser