Tidlig ultralyd og kjønn

Fikk vite med 90% sikkerhet når jeg var 13+0. Vet dessverre ikke om noen i Bergen:)
 
Jeg kan sterkt anbefale Dr. Mortensen ved Sentrumslegene. Fantastisk mann! Han har vært overlege ved KK i mange år. Sluttet der i 2016 :) Vi hadde en kjempefin opplevelse på tul i uke 10 med han, og skal tilbake til han i uke 15 for å se etter kjønn ❤️
 
Tror egentlig ikke jeg gidder å ha en ekstra ultralyd kun for å se kjønn. Mulig jeg gjør det om jeg får hos KK eller gynekologen da.. :) Er ikke bestandig de liker å vise seg fram heller.
Jeg var på en TUL i uke 7, så skal i uke 13 for å se at alt er bra. Syntes det er fryktelig lenge å vente til OUL. Kjønn er selvsagt bare en bonus.
 
Jeg var på en TUL i uke 7, så skal i uke 13 for å se at alt er bra. Syntes det er fryktelig lenge å vente til OUL. Kjønn er selvsagt bare en bonus.
Ja, jeg var på en i uke 8 og en igår... :) Også har jeg en den 12 desember. Tviler på om de ser kjønn da. Så reiser vi jo bort til 8 januar, og har OUL 21 januar, så ser ikke vitsen med en til imellom der... :)
 
Har lyst å ta TUL men ser det står på hjemmesiden fra Uke 15 kan de se kjønn, Men helst ikke.
Så venter nok til OUL. Kan jeg heler bruke pengene på julegaver :)
 
Jeg var på tidlig ultralyd i går 12+5 (men fosteret var mer uke 13 størrelse 17 cm) Legen var ganske så sikker på at det var gutt, siden han tydelig kunne se noe mellom beina. Men er selvfølgelig ikke noe garanti så tidlig
 
Ja, jeg var på en i uke 8 og en igår... :) Også har jeg en den 12 desember. Tviler på om de ser kjønn da. Så reiser vi jo bort til 8 januar, og har OUL 21 januar, så ser ikke vitsen med en til imellom der... :)
Nei, det skjønner jeg. Jeg får kun OUL dekket. Men jeg har likevel et ønske om å se at alt står bra til før den tid. Så betaler med glede litt penger i uke 13 for å roe meg selv litt ned.
 
Jeg kan sterkt anbefale Dr. Mortensen ved Sentrumslegene. Fantastisk mann! Han har vært overlege ved KK i mange år. Sluttet der i 2016 :) Vi hadde en kjempefin opplevelse på tul i uke 10 med han, og skal tilbake til han i uke 15 for å se etter kjønn ❤️


Me var der for ei veka siden i går. Han er heilt fantastisk :) tok seg godt tid å sjekka nøye at barnet hadde det bra <3
 
Nei, det skjønner jeg. Jeg får kun OUL dekket. Men jeg har likevel et ønske om å se at alt står bra til før den tid. Så betaler med glede litt penger i uke 13 for å roe meg selv litt ned.
Ja det skjønner jeg også. Vi betalte for en i uke 10 fordi jeg var nervøs! Bare husk at de ikke nødvendigvis ser kjønn. :)
 
Her kan de først garantere kjønn i uke 14. Så regner med vi drar da :)
 
Jeg skal på torsdag. Da er jeg 13+0. Håper vi får sett noe da! Går til spesialist og tror sjansen er god for å få vite kjønn. Tror det krever et trent øye og litt flaks for å få sett så tidlig. Jordmor kunne ikke se noe forrige uke (12+0).
 
Back
Topp