prøverpåandre
Betatt av forumet
Hei. Noen som har fått vite kjønn i uke 13+1? Og noen som har en god klinikk å anbefale i Bergen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Noen som har fått vite kjønn i uke 13+1? Og noen som har en god klinikk å anbefale i Bergen?
Jeg var på en TUL i uke 7, så skal i uke 13 for å se at alt er bra. Syntes det er fryktelig lenge å vente til OUL. Kjønn er selvsagt bare en bonus.Tror egentlig ikke jeg gidder å ha en ekstra ultralyd kun for å se kjønn. Mulig jeg gjør det om jeg får hos KK eller gynekologen da.. Er ikke bestandig de liker å vise seg fram heller.
Ja, jeg var på en i uke 8 og en igår... Også har jeg en den 12 desember. Tviler på om de ser kjønn da. Så reiser vi jo bort til 8 januar, og har OUL 21 januar, så ser ikke vitsen med en til imellom der...Jeg var på en TUL i uke 7, så skal i uke 13 for å se at alt er bra. Syntes det er fryktelig lenge å vente til OUL. Kjønn er selvsagt bare en bonus.
Var i går på tul, men fikk ikke se kjønnet skal tilbake om 14 dager, så kanskje da
Nei, det skjønner jeg. Jeg får kun OUL dekket. Men jeg har likevel et ønske om å se at alt står bra til før den tid. Så betaler med glede litt penger i uke 13 for å roe meg selv litt ned.Ja, jeg var på en i uke 8 og en igår... Også har jeg en den 12 desember. Tviler på om de ser kjønn da. Så reiser vi jo bort til 8 januar, og har OUL 21 januar, så ser ikke vitsen med en til imellom der...
Jeg kan sterkt anbefale Dr. Mortensen ved Sentrumslegene. Fantastisk mann! Han har vært overlege ved KK i mange år. Sluttet der i 2016 Vi hadde en kjempefin opplevelse på tul i uke 10 med han, og skal tilbake til han i uke 15 for å se etter kjønn
Ja det skjønner jeg også. Vi betalte for en i uke 10 fordi jeg var nervøs! Bare husk at de ikke nødvendigvis ser kjønn.Nei, det skjønner jeg. Jeg får kun OUL dekket. Men jeg har likevel et ønske om å se at alt står bra til før den tid. Så betaler med glede litt penger i uke 13 for å roe meg selv litt ned.
Er stor forskjell fra sted og når man tar det. Det jeg gikk kostet det 990 før uke 15. mens det var rundt 1200 etter uke 15.Hvor mye koster tidlig ultralyd? Er det stor forskjell?
Hvor mye koster tidlig ultralyd? Er det stor forskjell?